Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

«ΕΙΧΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ...»


Ο Ντουντού Σεαρένσε με δηλώσεις του στη Βραζιλία μίλησε ξανά για τον Ολυμπιακό αλλά κυρίως... αποθέωσε τις κόρες του για όλα όσα έχουν βιώσει λόγω της καριέρας του.

Ο πρώην ερυθρόλευκος μίλησε για την οικογένειά του και την ποδοσφαιρική του πορεία. Έκανε μνεία και στον Ολυμπιακό.

Ανάμεσα στα άλλα είπε για:

Τις κόρες του και την οικογένειά του: Οι κόρες μου είναι ηρωίδες. Έχουν αλλάξει 15 διαφορετικά σχολεία. Έχουν αντέξει σε δύσκολες συνθήκες εξαιτίας μου. Προχώρησαν και έγιναν πολύ καλά παιδιά και με μόρφωση και επίπεδο.

Την Εθνική Βραζιλίας και τον Ολυμπιακό: Όταν έπαιζα στον Ολυμπιακό ήταν φοβερά στην Ελλάδα. Πέρασα πολύ καλά και θεωρώ ότι άξιζα παραπανίσιες ευκαιρίες στην Εθνική Βραζιλίας. Έπρεπε να μου δοθεί η δυνατότητα να βοηθήσω το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα. Είχα αποδείξει την αξία μου μέσω του Ολυμπιακού.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :