Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

ΔΕΝ... ΜΕΤΑΝΙΩΝΕΙ Ο ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΓΕΙ!


Δεν μετάνιωσε για την επιλογή του να... μετακομίσει στην Εσπανιόλ, υποστήριξε ο Ρομπέρτο παρά το γεγονός ότι στην Βαρκελώνη... δεν αγωνίζεται βασικός.

«Δεν έχω μετανιώσει για καμία απόφαση που πήρα. Προφανώς και δεν είναι τα πράγματα όπως θα ήθελα. Γνώριζα πως ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος, αλλά υπάρχουν πολλά κίνητρα για να παίξεις στο καλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου. Δεν ήταν, φυσικά, οι λόγοι μόνο αθλητικοί. Υπάρχουν και άλλα πράγματα στη ζωή μου που μου δίνουν ευτυχία. Δεν θέλω να με επηρεάζει η αγωνιστική κατάστασή μου. Δεν μετανιώνω, διότι ξέρω ότι μπορώ να κερδίσω αυτό για το οποίο ήρθα», τόνισε ο Ρομπέρτο και συμπλήρωσε στην «Mundo Deportivo»:

«Δεν με πείραξε η κριτική στην αρχή της σεζόν, διότι γνωρίζω το επάγγελμά μου. Ο τερματοφύλακας είναι πάντα ο πρώτος ένοχος όταν η μπάλα μπαίνει στα δίχτυα, ακόμα κι αν το ποσοστό συμμετοχής του σε μια φάση είναι μικρό. Δεν διώχνω την ευθύνη από πάνω μου, αλλά δεν πιστεύω ότι η απόφαση του προπονητή να με αντικαταστήσει την τρίτη αγωνιστική ήταν επειδή δέχθηκα οκτώ γκολ σε δύο παιχνίδια. Καταλαβαίνω ότι αυτό έγινε για άλλους λόγους».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :