Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Ο ΝΤΑΝΙΕΛ ΧΑΚΕΤ ΚΑΙ ΤΟ... ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΘΟΣ! (PHOTOS)


Στην ιταλική ιστοσελίδα «fishingmania.it» που ασχολείται με τον κόσμο της αλιείας, παραχώρησε συνέντευξη ο Ντάνιελ Χάκετ, μιλώντας για το μεγάλο του... πάθος, που είναι το ψάρεμα!

Αναλυτικά η συνέντευξη του γκαρντ του Θρύλου:

Ευχαριστώ Ντάνιελ για τον χρόνο σου. Ας ξεκινήσουμε από την αρχή, πότε έμαθες το ψάρεμα και παρέμεινε στην καρδιά σου;

«Έχοντας γεννηθεί και μεγαλώσει σε μια πόλη με θάλασσα, όπως το Πέζαρο, δεν γινόταν να μην έρθω κοντά στη θάλασσα και το ψάρεμα. Τις πρώτες προσπάθειες τις έκανα από τα βράχια όταν ήμουν 7-8 ετών και όλα ξεκίνησαν από τον γείτονα μου, τον Μανού, έναν καλό ψαρά που με μύησε σε αυτό το υπέροχο πάθος. Προφανώς ο Μανού είναι ακόμη ένας σπουδαίος ψαράς και μου έχει αποκαλύψει πολλά μυστικά για να βελτιώνω πάντα την τεχνική μου. Στο ξεκίνημα μου, οι πρώτες μου... επιτυχίες ήταν ψάρια όπως η τσιπούρα αλλά δεν ήταν και λίγες οι φορές που ψαρέψαμε μπαρμπούνια. Σε εκείνη την ηλικία, όπως και τώρα βέβαια, το διασκέδαζα πραγματικά πολύ».

Πόσες τεχνικές δοκιμάζεις και ποια είναι η αγαπημένη σου;

«Παρά το γεγονός ότι γεννήθηκα στη θάλασσα, σε ό,τι αφορά το ψάρεμα προτιμώ το γλυκό νερό. Είτε είναι σε ποτάμι είτε σε λίμνη, μου αρέσει πολύ να ψαρεύω αλα Μπολονιέζε, αλλά είναι λίγες οι φορές που χρησιμοποιώ κι άλλες τεχνικές».


Το ψάρι που προτιμάς να κυνηγάς;

«Δεν έχω δίλημμα: Κυπρίνος».

Τι σημαίνει για σένα το ψάρεμα;

«Το ψάρεμα είναι ένα πάθος που έχω από όταν ήμουν πιτσιρικάς. Εκτός από το γεγονός ότι σε ξεκουράζει και σε διασκεδάζει, σε φέρνει και σε επαφή με τη φύση, σε κάνει να σκέφτεσαι για το πώς θα πρέπει να κινηθείς. Στο τέλος η... μάχη με το ψάρι είναι πάντα ένα σπουδαίο συναίσθημα».

Δοκίμασες ποτέ στη θάλασσα;

«Οπως είπα πριν λίγο, μεγάλωσα στη θάλασσα αλλά τις περισσότερες φορές πήγαινα για ψάρεμα στη λίμνη. Δοκίμασα να πάω μερικές φορές με βάρκα αλλά... υποφέρω ελαφρώς από ναυτία».

Πέρασες αρκετά χρόνια στις ΗΠΑ, την πατρίδα της αλιείας. Είχες ποτέ τη δυνατότητα να πας για ψάρεμα σε κάποιο σημείο των ΗΠΑ;

«Εμεινα επτά χρόνια στο Λος Άντζελες για σπουδές και μπάσκετ. Συχνά είχα την ευκαιρία να πάω για ψάρεμα στο Black Bass, στα εντυπωσιακά Castaic Lake και Puddingstone Reservoir. Το να ψαρεύεις χαμηλά από την ακτή δεν είναι απλό, αλλά μου έτυχε να καταφέρω να ξεγελάσω κάποια... καλά μεγέθη».

Εχεις κάποιο όνειρο σε ό,τι αφορά τη ζωή σου ως ψαράς, όπως το να ψαρέψεις σε ένα συγκεκριμένο σημείο, να έχεις μια λίμνη όλη δική σου κλπ;

«Το μεγάλο μου όνειρο είναι να έχω ένα σπίτι με μια δική μου λίμνη. Μια λίμνη που θα μπορούσα να δημιουργήσω και να εξελίξω με τον πιο φυσικό τρόπο, με διάφορα είδη ψαριών, ώστε να μπορώ να ψαρεύω πιο πολλές φορές από ό,τι τώρα».

Όντας ένας αθλητής που έχει κατακτήσει πολλά, η αγωνιστικότητα είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής σου και ξέρω ότι πάντα ήσουν πολύ ανταγωνιστικός. Θα σου άρεσε να πάρεις μέρος σε έναν αγώνα ψαρέματος;

«Σίγουρα, αν και πρέπει να παραδεχθώ ότι το επίπεδο μου σίγουρα δεν είναι αντίστοιχο ενός επαγγελματία. Παρά το γεγονός αυτό, θα μου άρεσε να δω τι θα καταφέρω».


Υπάρχει κάτι που δυσκολεύεσαι να καταλάβεις ή να κάνεις στο ψάρεμα;

«Δυσκολεύομαι και μάλιστα πολύ να δέσω πολύ μικρά αγκίστρια. Μου παίρνει... μια ζωή ολόκληρη να το κάνω σωστά. Από εκεί και πέρα, ένας τομέας στον οποίο πρέπει σίγουρα να βελτιωθώ είναι αυτός του να... διαβάσω το σημείο στο οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίσω μια τυπολογία ψαριών, να είμαι στο σωστό πλαίσιο».

Τώρα πες μου, είναι πιο δύσκολο να έχεις την μπάλα στην τελευταία επίθεση ενός αγώνα όπου η ομάδα σου είναι πίσω με έναν πόντο ή να δέσεις ένα γάντζο στο σύρμα;

«Ερώτηση προφανής... Προφανώς το δεύτερο που είπες είναι το πιο δύσκολο»!

Βρήκες ποτέ κανέναν στην ομάδα σου που να έχει το ίδιο πάθος με σένα;

«Δυστυχώς είναι πολύ λίγοι οι μπασκετμπολίστες ψαράδες. Στο Πέζαρο πήγα πολλές φορές να ψαρέψω με τον Μάρκο Κουζίν, νυν πίβοτ της εθνικής ομάδας».

Ποιος από τους νυν ή πρώην συμπαίκτες σου στην ομάδα ή την εθνική θα έπαιρνες μαζί σου για ψάρεμα;

«Σίγουρα τον Αμαντέο ΝτέλαΒάλε της Ρέτζιο Εμίλια. Ξέρω ότι αρέσει και σε αυτόν το ψάρεμα και συχνά αστειευόμασταν για τις προσπάθειες μας. Δυστυχώς δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να τον δω στην πράξη παρά μόνο σε φωτογραφίες που μου στέλνει. Θα ήθελα πολύ να τον δω στην πράξη».

Στην Ιταλία έπαιξες σε Τρεβίζο, Πέζαρο, Σιένα και Μιλάνο. Πού πήγαινες να ψαρέψεις; Ενα από τα σημεία που σε εντυπωσίασαν περισσότερο;


«Στο Τρεβίζο πήγαινα στο Sile, στο Πέζαρο στη λίμνη του Cava di Villa Fastgiggi, είναι μια υπέροχη φυσική λίμνη αλλά και δύσκολη. Στη Σιένα ψάρεψα σε πολλές φυσικές λίμνες και στο Fiume Merse ενώ στο Μιλάνο πήγα στο Zibido S. Giacomo και σε ένα μικρό ποτάμι κοντά στη Νοβάρα, το οποίο ανακάλυψα χάρη σε εσάς κατά την πρώτη μας... έξοδο για να ψαρέψουμε μαζί. Ολα τα σημεία που ανέφερα είναι διαφορετικά μεταξύ τους σε ό,τι αφορά τον τύπο ψαριών. Είναι όλα φανταστικά».

Τώρα που είσαι στην Ελλάδα έχεις καταφέρει να πας για ψάρεμα;

«Δυστυχώς όχι ακόμη, σύντομα όμως θα ήθελα να δοκιμάσω». 
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :