Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

5ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ BUSINESS FORUM


Το «ομαδικό πνεύμα» κυριάρχησε στο «5ο Ολυμπιακό business forum» που πραγματοποιήθηκε χθες στο γήπεδο Καραϊσκάκη. Εκπρόσωποι των χορηγών της ΠΑΕ Ολυμπιακός συζήτησαν και συμφώνησαν τη μεταξύ τους ανάπτυξη εμπορικών ενεργειών και δραστηριοτήτων υπό την «ομπρέλα» του δημοφιλέστερου και πιο πετυχημένο ελληνικού ποδοσφαιρικού «brand name» (όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση). Το «παρών» στην εκδήλωση μεταξύ άλλων, έδωσαν ο εμπορικός διευθυντής της ΠΑΕ, Γιώργος Σπυρόπουλος, και ο υπεύθυνος επικοινωνίας, Γιάννης Μώραλης.

Mετά το τέλος των εργασιών του 5ου Ολυμπιακού Forum οι εκρπόσωποι των εταιρειών, χορηγών ,συνεργατών, υποσηρικτών της Π.Α.Ε Ολυμπιακός αναφέρθηκαν σε αυτές τις συνεργασίες :

VODAFONE - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ : «O στόχος σύνδεσης αρχικά του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ με την VODAFONE δεν ήταν ούτε τα οφέλη που θα προέκυπταν από αυτή, ούτε ακόμα αν θέλετε ότι εμείς θα κερδίσουμε ή θα βγάλουμε λεφτά μέσα από αυτό. O στόχος μας ήταν να συνδεθούμε με την μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα που πρωταγωνιστεί και ήταν κάτι που το γνωρίζαμε. Από εκεί και πέρα επιθυμούμε να χτίσουμε ένα επιτυχημένο τρίγωνο μεταξύ VODAFONE, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και φιλάθλων του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, οπότε οποιαδήποτε σύνδεση γίνεται είναι έμμεση και όχι άμεση.Ως εταιρία είμαστε κόκκινοι, μας πάει το κόκκινο και φυσικά θέλουμε επιτυχίες και κατακτήσεις τίτλων. Είμαστε πρώτοι, είμαστε δυναμικοί και ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ μας ταιριάζει. Ευχόμαστε αυτή η συνεργασία να συνεχιστεί αλλά και να προχωρήσει, πάντα σε αυτό το επίπεδο.»
.
COCA COLA - ΞΕΝΟΦΩΝ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ : «Η συνεργασία μας με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ αποτελεί σίγουρα μία από τις σημαντικές ενέργειες που κάνουμε και θέλουμε να συνδεθούμε μαζί του. Επιπλέον, θεωρούμε ότι μπορούμε να συνδέσουμε τα προϊόντα μας με τον τομέα του αθλητισμού και ιδιαίτερα του ποδοσφαίρου μέσω της συγκεκριμένης χορηγίας.»
.
ΡΟΥΣΣΟΥΝΕΛΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ - ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ : «Η Ρουσσουνέλος οικοδομική σαν πειραιώτικη κατασκευαστική-οικοδομική εταιρία ήθελε οπωσδήποτε να διαφημιστεί μέσω της Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Θεωρούμε ότι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ βοηθάει την εταιρία μας, καθώς, η συνεργασία αυτή είναι μία βάση για την επίτευξη των στόχων που έχουμε θέσει.»
.
HELLAS ON LINE - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΜΗΤΣΟΣ : «Σίγουρα η συνεργασία μας με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας έχει επηρεάσει θετικά γιατί μαζί με την συνολικότερη ανάπτυξη της εταιρίας υπήρχε και μία γενικότερη βελτίωση της εικόνας της προς τα έξω. Αυτό, με την βοήθεια του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, μας πήγε πολύ πιο γρήγορα μπροστά. Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ εκτός από μία πολύ μεγάλη ομάδα, είναι ίσως το μεγαλύτερο brand στην Ελλάδα και η σύνδεση μας με αυτό έχει βοηθήσει γενικότερα στην εικόνα μας και ως εκ τούτου στην αξιοπιστία της εταιρίας.»
.
CARLSBERG - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ : «Σίγουρα η CARLSBERG είναι ένα προϊόν, ένα international premium brand, που έχει στο DNA του το ποδόσφαιρο, άρα μέσω αυτού του DNA που κουβαλάει και μέσα από τα μεγάλα προγράμματα που έχει στο διεθνή χώρο κατέληξε στο να κάνει και αυτή τη συνεργασία με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Τα λιμάνια είναι πάντα ωραίοι προορισμοί, άρα και για την CARLSBERG αυτή η συνεργασία είναι ένας αρχικός προορισμός με το λανσάρισμα της, καθώς θα ξεκινήσει δυναμικά πλέον στην Ελληνική αγορά πάρα πολύ δυναμικά, με στόχο να καθιερωθεί σαν η premium εισαγόμενη μπύρα.»
.
SAMSUNG - ΠΕΤΡΟΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ : «Η συνεργασία της SAMSUNG με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ είναι πάρα πολύ σημαντική, και είμαστε ευτυχείς γι' αυτήν, καθώς πρόκειται για μια συνεργασία των κορυφαίων -και ιδιαίτερα λαοφιλών στο χώρο τους- brands.»
.
GROUPAMA - ΚΑΡΙΝ ΜΟΛΕ / ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΥΖΑΚΗΣ : «Ο χώρος του ποδοσφαίρου είναι πλέον παράδοση για τον όμιλο Groupama. Θα γνωρίζετε ίσως τη συνεργασία που έχουμε στην Ισπανία για παράδειγμα με τον Ίκερ Κασίγιας, οπότε είναι απολύτως σύμφωνη η συνεργασία αυτή με τη λογική του ομίλου. Σε πιο τοπικό επίπεδο, εμείς επιλέγουμε πάντα την εταιρία που μπορεί να μας φέρει πιο κοντά στον κόσμο. Θεωρούμε ότι ο Ολυμπιακός, ο οποίος είναι μία από τις πιο δημοφιλείς ομάδες, μπορεί να το προσφέρει αυτό. Είναι για εμάς όχι μόνο ένα μέσο προβολής αλλά κι ένας τρόπος να έρθουμε πιο κοντά στο ελληνικό κοινό, στους ανθρώπους στους οποίους απευθυνόμαστε. Ο όμιλος Groupama επιθυμεί να είναι πάντα δίπλα στον πελάτη του, στην καθημερινότητα του καθενός, στην αγάπη τους, από την πιο μικρή ως την πιο μεγάλη, σε όλες τις πτυχές της ζωής.»
.
PIZZA HUT - ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ : «Ο Ολυμπιακός είναι κάτι ιδιαίτερο. Όλοι λοιπόν θέλουν να πάνε στο γήπεδο αλλά δυστυχώς λόγω περιορισμένης χωρητικότητας, κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό. Για το λόγο αυτό, εμείς ως Pizza Hut, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που μπορούμε να προσφέρουμε στους φίλους μας, και τους φίλους του Ολυμπιακού, κάτι που αρέσει πολύ και σε εμάς τους ίδιους (σ.σ. ένα εισιτήριο για εντός έδρας παιχνίδια του Ολυμπιακού). Τους δίνουμε λοιπόν αυτήν την ευκαιρία, χωρίς καμία ταλαιπωρία, με μία απλή διαδικασία, αγοράζοντας από εμάς μία απολαυστική πίτσα. Το εντυπωσιακό είναι πόσο ενθουσιασμένοι είναι αυτοί που κερδίζουν και πόσο πολύ επιδιώκουν να πάρουν το δώρο αυτό. Έτσι, εγωιστικά λίγο, θα μπορούσαμε να πούμε ότι δίνουμε ακόμα περισσότερη αξία, μαζί με τον Ολυμπιακό, σε αυτό που παρέχουμε στον κόσμο.»
.
GAZZETTA.GR ΒΑΣΙΑΣ ΜΠΕΡΓΚΟΒΙΤΣ - ΝΙΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΤΗΣ : «Ο Ολυμπιακός αποτελεί τη λαοφιλέστερη και δημοφιλέστερη ομάδα στην Ελλάδα. Με βάση αυτό το γεγονός, ήμασταν βέβαιοι, όπως και επιβεβαιώνεται από τα αποτελέσματα, ότι θα βοηθούσε κατά πολύ στην επισκεψιμότητά μας αυτή η συνεργασία. Εμείς από την πλευρά μας, προσπαθούμε πάντα να καλύπτουμε όλα τα θέματα του Ολυμπιακού, με τον πιο έγκυρο δυνατό τρόπο και θεωρούμε ότι η μέχρι τώρα κοινή μας πορεία έχει δείξει ότι όλα πάνε πάρα πολύ καλά.»
.
ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ - ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ / ΒΑΡΒΑΡΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ - Αποστολάκης : «Ένας από τους μεγαλύτερους στόχους που έχουμε, ως ήδη δυνατό brand στην αγορά κι επειδή σύντομα τα προϊόντα μας θα φέρουν το λογότυπό μας επάνω, είναι να αναγνωρίζεται παντού το λογότυπό μας. Όπου βλέπει ο κόσμος ανταλλακτικό να αναγνωρίζει κατευθείαν το επώνυμο Γεωργακόπουλος.»«Είμαστε για Τρίτη φορά χορηγοί του Ολυμπιακού. Πιστεύουμε στον κόσμο του Ολυμπιακού. Είναι ένα πιστό κοινό το οποίο αναγνωρίζει τους υποστηρικτές της ομάδας και για το λόγο αυτό υποστηρίζουμε κι εμείς αυτή τη χορηγία. Στόχος μας όπως είπε και ο κ. Αποστολάκης είναι να ενδυναμώσουμε το brand και να συνδυάζεται το όνομα με το αντικείμενό μας, με τα ανταλλακτικά αυτοκινήτου.»
.
CHRONOTECH - ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΛΟΣ / ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ : «Η κίνησή μας με το ρολόι Ντιόγο είναι κάτι πρωτοποριακό για την ελληνική αγορά. Ποτέ πριν δεν υπήρξε άμεση συνεργασία μεταξύ εταιρίας ωρολογίων και ποδοσφαιριστή. Ο Ντιόγο είναι πρεσβευτής για εμάς και πιστεύω ότι έχουμε επιλέξει ένα νέο και εξελίξιμο παιδί όπως ακριβώς άλλωστε είναι και η Chronotech στον ελλαδικό χώρο. Θεωρούμε λοιπόν ότι αποτελεί μια πολύ δυνατή συνεργασία. Κάθε φορά που επιτυγχάνουμε έναν στόχο θέτουμε αμέσως τον επόμενο, όπως άλλωστε ακριβώς συμβαίνει και στο ποδόσφαιρο.» «Θέλουμε επίσης να αναφέρουμε ότι ο ποδοσφαιριστής έχει υπάρξει άψογος στη συνεργασία μας, έχει παρευρεθεί σε όλες τις προωθητικές εκδηλώσεις, έχει κάνει και δικές του προωθητικές ενέργειες, και, προπαντός, δεν έχει ποτέ δυσανασχετήσει ή παραπονεθεί ποτέ, ακόμα και όταν του καταναλώνουμε πολύ από τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο που έχει.»
.
BILSTEIN - ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΖΟΥΡΗΣ : «Η συνεργασία μας με τον Ολυμπιακό αποτελεί μία άριστη διαφήμιση του προϊόντος κατά πρώτο λόγο στον ανδρικό πληθυσμό που, ως επί το πλείστον, αποτελεί το καταναλωτικό κοινό στον τομέα του αυτοκινήτου. Ο Ολυμπιακός, σαν brand είναι από τα καλύτερα στην αγορά αυτή τη στιγμή στο χώρο του αθλητισμού και από κει και πέρα ευελπιστούμε να γίνουμε πιο δημοφιλείς στο ευρύτερο κοινό.»
.
GLOU - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΤΡΟΚΟΗΣ : «Εμείς εκπροσωπούμε τη συνεργασία της εταιρείας με τον Ολυμπιακό σε επίπεδο πολιτικού ιματισμού της ομάδας. Το μόνο που θέλουμε είναι να βρισκόμαστε πάντοτε στο πλευρό της ομάδας σε κάθε της ανάγκη και να μπορούμε να της παρέχουμε ανά πάσα στιγμή αυτά ακριβώς που χρειάζεται.»
.
NIPPON - ΝΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ : «Στόχος της εταιρίας μας είναι να γίνουμε γνωστοί στην ελληνική αγορά, μέσω ενός επικοινωνιακού και διαφημιστικού οχήματος όπως είναι η ομάδα του Ολυμπιακού. Από τη συνεργασία μας αυτή, πιστεύουμε ότι θα μας μάθει όλη η αγορά άμεσα και ποιοτικά.»
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :