Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

Μ.ΝΤΑΡMΠΙΣΑΪΡ : "Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ"


Ο Ματ Ντάρμπισαϊρ πριν τον αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα δήλωσε:

"Εγώ θέλω μόνο να παίζω καλά κάθε φορά, για την ομάδα, για τον κόσμο, αλλά ειδικά για τον προπονητή. Δεν κοιτάω τόσο πολύ το ποιους έχω απέναντί μου. Αν μπορώ να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό μέχρι το σημείο, όπου ο προπονητής κρίνει ότι πρέπει να με βγάλει, τότε είμαι ευτυχισμένος. Αν φυσικά σκοράρω κιόλας, τόσο το καλύτερο".

"Για μένα είναι σημαντικό να είμαι δεμένος με τον προπονητή, αλλά με έναν προπονητή που να είναι άνθρωπος πάνω από όλα., δηλαδή να σε παίρνει από το χέρι και να σου λέει τι δεν έκανες καλά, αλλά να σου απονέμει και τα εύσημα όταν πρέπει. Για μένα αυτό είναι πολύ σημαντικό. Κάποιοι παίκτες το χρειάζονται αυτό, άλλοι πάλι δεν τους ενδιαφέρει καν".


"Προφανώς, ο αγώνας με τον Παναθηναϊκό (21 Μαρτίου) θα είναι το παιχνίδι της χρονιάς. Μένουν πολύ λίγες αγωνιστικές και δεν είναι μόνο ότι παίζουμε εναντίον του αιωνίου αντιπάλου, αλλά και ότι πρέπει να κερδίσουμε όλα τα εναπομείναντα παιχνίδια. Πιστεύω ότι θα είναι δραματικό μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο και σίγουρα με μεγάλο ενδιαφέρον. Ελπίζω, πάντως, το τελικό αποτέλεσμα να είναι ευνοϊκό για εμάς".

"Όταν μου έγινε η πρόταση να υπογράψω στον Ολυμπιακό, κάθισα με τους δικούς μου ανθρώπους και το συζητήσαμε και καταλήξαμε εύκολα ότι ήταν η καλύτερη επιλογή, γιατί στην Αγγλία για να συμμετέχουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ θα έπρεπε να καταλάβουμε μία εκ των πρώτων τεσσάρων θέσεων, πράγμα πολύ δύσκολο για την ομάδα μου. Ο στόχος μου είναι να αγωνιστώ όσο περισσότερο μπορώ σε ευρωπαϊκά παιχνίδια και να κερδίσω όσους περισσότερους αγώνες μπορώ. Ο Ολυμπιακός, μου το προσφέρει αυτό. Αυτός είναι ο προσωπικός μου στόχος. Ως ομάδα, όλοι θέλουμε να κερδίσουμε πολλούς τίτλους γιατί ο Ολυμπιακός έχει την στόφα του νικητή και εύχομαι να παραμείνει έτσι".

"Ευχαριστώ πολύ τους φιλάθλους του Ολυμπιακού για την αγάπη τους. Είναι φανταστικοί. Και μάλιστα σε όσες συνεντεύξεις έχω δώσει, πάντα αναφέρομαι στους φιλάθλους και το πόσο σημαντικοί είναι για μένα. Λατρεύω να αγωνίζομαι μπροστά σε τόσο παθιασμένο κοινό και με βοηθούν να δίνω το εκατό τοις εκατό του εαυτού μου κάθε φορά. Με τρελαίνει το πάθος τους".

"Να μείνω για πάντα εδώ, ναι, θα το ήθελα φυσικά. Το πάντα είναι μεγάλη κουβέντα και δεν το χρησιμοποιώ συχνά, αλλά ναι, για τέτοιους φιλάθλους θα ήθελα να παίζω κάθε μέρα".
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :