Τρίτη 27 Απριλίου 2010

ΝΤΟΥΝΤΟΥ : ΘΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΛΟΣ ΝΤΟΥΝΤΟΥ


Έτοιμος για την επιστροφή είναι πλέον ο Ντουντού Σεαρένσε.

Ο Βραζιλιάνος μέσος έχει ν'αγωνιστεί 4 μήνες περίπου και σύμφωνα με δημοσέυμα της εφημερίδας "Πρωταθλητής" λέει στο περιβάλλον του :

"Νιώθω καλά και έτοιμος να προσφέρω. Στον εκτός έδρας αγώνα με τον Άρη έπαιξα ουσιαστικά για τελευταία φορά και από κει , στο πρώτο μας παιχνίδι για τα πλέι οφ. Θέλω να ξεκινήσει και η μεγάλη μου επιστροφή . Στα πλέι οφ θα είμαι ξανά ο γνωστός καλός Ντουντού.

Θα είναι ψέματα να πως ότι είμαι σε απόλυτη αγωνιστική ετοιμότητα, αφού είναι αδύνατο ύστερα από τέσσερις μήνες ένας ποδοσφαιριστής να αποδώσει αυτά που πραγματικά μπορεί. Είμαι όμως καλά, πατάω καλά και μπορώ να βοηθήσω όσο χρειαστεί. Η χαρά μου είναι να παίζω μπάλα και μόνο αυτό υπάρχει στο μυαλό μου. Ετοιμαζόμαστε για έξι τελικούς στα πλέι οφ και θα τα δώσουμε όλα για να πάρουμε τη θέση για το Τσάμπιονς Λίγκ".
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :