Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Λ.ΓΚΑΛΕΤΙ : MEΧΡΙ 10 ΙΟΥΝΙΟΥ ΘΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ


Στην ιστοσελίδα "arcadia-sports.gr" μίλησαν οι Λουτσιάνο Γκαλέτι και Ντάρκο Κοβάσεβιτς με αφορμή την παρουσία τους στα εγκαίνια του καταστήματος «PUMA Τρίπολη» και υπέγραψαν αυτόγραφα σε πολλούς φίλους του Θρύλου που κατέκλυσαν το κέντρο της πόλης.

Η συνέντευξη του Λουτσιάνο Γκαλέτι :

Ποιές οι εντυπώσεις σου από την πόλη της Τρίπολης;
Είχα ξαναέρθει στην Τρίπολη με τον Ολυμπιακό. Τότε βέβαια ήταν ημέρες πρωταθλήματος και δε μπόρεσα να δω με ηρεμία την πόλη γιατί ήμουν συγκεντρωμένος στο στόχο μου με την ομάδα. Τώρα όμως, είχα τον χρόνο, είδα την πόλη και μου άρεσε πολύ η αγάπη του κόσμου.

Πώς εισπράττεις την αγάπη του κόσμου, αυτή την δύσκολη περίοδο της ζωής σου;
Είναι πολύ σημαντικό για μένα, ιδιαίτερα τώρα που τελείωσε μια δύσκολη σεζόν για μένα, να βλέπω ότι ο κόσμος είναι δίπλα μου. Είμαι αισιόδοξος σε ότι έχει να κάνει με το προσωπικό μου θέμα είμαι αισιόδοξος. Μέχρι τις 10 Ιουνίου θα έχουν βγει τα αποτελέσματα όλων των εξετάσεων και θα ξέρω για το μέλλον μου. Έχω θετική σκέψη ότι όλα θα πάνε καλά!

Ποιό το σχόλιο σου για τη συνύπαρξη Ελλάδας-Αργεντινής στο Παγκόσμιο Κύπελλο;
Ελπίζω πρώτα από όλα να πάνε καλά τα πράγματα και να προκριθούν και οι δύο ομάδες. Και η Ελλάδα και η Αργεντινή. Για την Ελλάδα η κατάσταση είναι γνωστή. Παίζουν χρόνια μαζί, έχουν τον ίδιο προπονητή και το πλάνο τους είναι συγκεκριμένο. Αντίθετα, για την Αργεντινή τα πράγματα είναι διαφορετικά. Έχει προπονητή που είναι λίγο σχετικά διάστημα στην ομάδα.

Είσαι άνθρωπος με ευαισθησίες και την Κυριακή θα είσαι παρών στο φιλικό αγάπης στο γήπεδο του Αστέρα. Μίλησε μας για αυτό;
Είναι σημαντική η αγάπη που μας δείχνει ο κόσμος αλλά επίσης σημαντικό είναι να δείχνουμε και εμείς αγάπη προς τον κόσμο. Με κινήσεις όπως το φιλικό που θα γίνει στο γήπεδο του Αστέρα, μας δίνεται η ευκαιρία να βοηθήσουμε παιδιά που το έχουν πραγματικά ανάγκη. Παίκτες όπως εμείς που έχουμε αγωνιστεί σε μεγάλες ομάδες και είμαστε αναγνωρίσιμοι πρέπει να βοηθάμε προς αυτή την κατεύθυνση.

Η συνέντευξη του Ντάρκο Κοβάσεβιτς:

Ήρθε πολύς κόσμος για να σε δει από κοντά. Πώς νοιώθεις για την αγάπη που σου δείχνουν οι φίλαθλοι, ακόμη και τώρα που σταμάτησες το ποδόσφαιρο;
Μπορεί να έχω σταματήσει το ποδόσφαιρο ωστόσο ακόμα εισπράττω την αγάπη του κόσμου σε εκδηλώσεις όπως η σημερινή. Είναι πολύ ευχάριστο γεγονός για μένα.

Μίλησε μας για το ρόλο και τη συμβολή τη δική σας στο φιλανθρωπικό έργο του arcadia-sports και το φιλικό στο γήπεδο του Αστέρα;
Πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι που έχουν τη δυνατότητα να βοηθούν όσους έχουν ανάγκη πρέπει να το κάνουν. Το ίδιο ελπίζω να γίνει και στο φιλικό στο γήπεδο του Αστέρα.
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :