Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Σ.ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ : ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΤΣΟΥΖΩ!


Κατά τη γενική συνέλευση των παλαιμάχων του Ολυμπιακού για την ανάδειξη νέας διοίκησης , ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού Σάββας Θεοδωρίδης δήλωσε :

"Στα πέντε χρόνια που ήμουν δίπλα στην ομάδα πήραμε τα πάντα. Τα έλεγα, αλλά δεν με άκουσαν. Αποχώρησα μετά την Πέμπτη αγωνιστική και ενώ η ομάδα είχε κάνει τις εκτός έδρας νίκες με ΑΕΚ, ΠΑΟΚ και Λάρισα. Όσο ήμουν εκεί μετέφερα την ψυχή σας στους παίκτες. Ο Ολυμπιακός έχασε το ευκολότερο πρωτάθλημα αφήνοντας 14 βαθμούς στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης". Ούτε ξέρω γιατί έφυγα. Τα "διπλά" σε ΑΕΚ, ΠΑΟΚ και Λάρισα δίνουν τίτλο".

Σε αυτό το σημείο τον διέκοψε ο Ηλίας Υφαντής που σχολίασε ι: "Και πριν από το σημαντικότερο ματς της σεζόν με την ΑΕΚ ο Ζίκο έκανε τουρισμό".

Ο Σάββας Θεοδωρίδης συνέχισε σε ακόμα πιο έντονο ύφος : "Να φύγουν οι ξεσκονίστρες", για να έρθει νέα τοποθέτηση από την πλευρά του Ηλία Υφαντή : "Γιατί να μην είναι στην ομάδα ή να μην αξιοποιούνται περισσότερο άνθρωποι όπως ο Πολυχρονίου ή ο Γκαϊταζτής;".

Τέλος, ο Σάββας Θεοδωρίδης τη στιγμή που κατέβαινε από το βήμα, είπε: "Εγώ τους τσούζω γι’ αυτό κυνηγούν εμένα".
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :