Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Μ.ΓΚΣΠΟΥΡΝΙΝΓΚ : ΙΣΩΣ ΞΕΡΕΙ Η ΞΑΝΘΗ...


Το παράδοξο στον Ολυμπιακό είναι ότι κάνουν -αποδεδειγμένα- μεταγραφικές κινήσεις χωρίς να έχουν -ανακοινώσει- προπονητή. Ένας από τους βασικούς υποψήφιους για τη θέση του Αντώνη Νικοπολίδη είναι ο Μίχαελ Γκσπούρνινγκ της Skoda Ξάνθη. Ο ίδιος με δηλώσεις του στην Aυστριακή ιστοσελίδα "spox.com" δείχνει να μην γνωρίζει κάτι, αλλά αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να γνωρίζει η... Skoda Ξάνθη:

«Μου τηλεφωνούν καθημερινά πολλοί δημοσιογράφοι, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να πω πολλά. Πιθανώς ο Ολυμπιακός να έχει εκδηλώσει επίσημο ενδιαφέρον και να έχει έρθει σε επαφή με την Ξάνθη, αλλά δεν ξέρω τίποτα περισσότερο.Έχω φτιάξει καλό όνομα στην Ελλάδα. Η φετινή σεζόν για την ομάδα μου ήταν απογοητευτική, αλλά η δική μου απόδοση δεν ήταν χειρότερη από τα προηγούμενα χρόνια. Γι’ αυτό γνωρίζω πως είμαι σταθερά στη λίστα των υποψηφίων στόχων των ελληνικών ομάδων, αλλά δεν έχει έρθει ακόμη η κατάλληλη στιγμή να φύγω. Είχα υπογράψει συμβόλαιο μέχρι το 2011 λίγο πριν την παγκόσμια οικονομική κρίση και τότε το ένα εκατ. ευρώ που είναι η ρήτρα δεν φαινόταν τόσο μεγάλο ποσό όσο είναι σήμερα. Είναι δύσκολο να προσφέρει μία ομάδα αυτό το ποσό, αλλά υποθέτω πως η Ξάνθη θα με παραχωρούσε και με λιγότερα χρήματα».

Για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, ανέφερε: «Φυσικά και υπάρχουν οικονομικές συνέπειες, αφού για παράδειγμα αυξάνεται η φορολογία και το θέμα αυτό είναι αντικείμενο συζήτησης μεταξύ της ομάδας και των φιλάθλων. Μου αρέσει η Ελλάδα, τα πράγματα δεν είναι ρόδινα, αλλά οι Έλληνες δεν τα παρατάνε και αυτό μου αρέσει».

Για το ενδιαφέρον της Κολωνίας,είπε : «Θα άξιζε να εξετάσω την περίπτωση αυτή. Η Κολωνία και η συμμετοχή στην Bundesliga θα ήταν μια ενδιαφέρουσα προοπτική. Στο ποδόσφαιρο όλα γίνονται γρήγορα και το νούμερο δύο μπορεί γρήγορα να γίνει νούμερο ένα».

Για το ενδιαφέρον της Σάλτσμπουργκ, είπε: «Η Σάλτσμπουργκ είναι η μοναδική ομάδα για την οποία θα επέστρεφα στην Αυστρία, αλλά προτιμώ να μείνω στο εξωτερικό και να δείξω την αξία μου σε ένα μεγαλύτερο πρωτάθλημα της Ευρώπης. Θα ήταν κάτι σαν πισωγύρισμα για μένα να επιστρέψω στην Αυστρία».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :