Το πλοίο που στην συνέχεια θα αποκτηθεί έναντι του ίδιου τιμήματος από τη νεόκοπη Crude Carriers, κατασκευάζονταν στα κορεάτικα ναυπηγεία για λογαριασμό της εταιρείας Gulf Marine, λιβανέζικων συμφερόντων η οποία μάλιστα εδρεύει στην Ελλάδα.
Ο στόλος της εταιρείας, οι μετοχές της οποίας διαπραγματεύονται εδώ και ένα περίπου μήνα στο ταμπλό του NYSE, αποτελείται από 2 δεξαμενόπλοια suezmax, η ναυπήγηση των οποίων μόλις ολοκληρώθηκε στην ιαπωνική γιάρδα “Universal Shipbuilding Japan”, 2 σύγχρονα VLCC που αποκτήθηκαν από τα ίδια ιαπωνικά ναυπηγεία, καθώς και το δεξαμενόπλοιο suezmax Miltiadis, που ναυπηγήθηκε το 2006.
Η εταιρεία του Έλληνα εφοπλιστή κατάφερε να αντλήσει 256 εκατ. δολάρια από την αμερικανική χρηματαγορά, ενώ πέραν της Crude Carriers ο Βαγγέλης Μαρινάκης διαθέτει ακόμα δύο εταιρείες. Την εισηγμένη στο χρηματιστήριο Nasdaq της Νέας Υόρκης Capital Product Partners και την Capital Ship Management.
Τον Απρίλιο του 2007 η Capital Product Partners εισήχθη στην αμερικανική χρηματαγορά. Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 19 δεξαμενόπλοια εκ των οποίων τα 18 είναι μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου (product tankers) και 1 δεξαμενόπλοιο τύπου suezmax.
H Capital Ship Management διαθέτει 29 δεξαμενόπλοια, 5 φορτηγά bulk carriers και το 2010 θα παραλάβει 8 υπό ναυπήγηση φορτηγά πλοία ξηρού φορτίου που κατασκευάζονται σε γιάρδες της Νότιας Κορέας.
Πηγή: www.capital.gr