Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΓΙΑ ΦΛΑΜΕΝΓΚΟ Ο ΝΤΟΥΝΤΟΥ


Ο Ντουντού με δηλώσεις του σε Βραζιλιάνικα ΜΜΕ διεύψεσε τα σενάρια περί...Φλαμένγκο εξαιτίας της παρουσίας του Ζίκο:

«Eίμαι σε διακοπές τώρα. Χαλαρώνω μαζί με την οικογένειά μου. Το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν κυκλοφορήσει φήμες για την Φλαμένγκο από το internet.

Από την μεριά μου έχω να πω ότι έχω συμβόλαιο μέχρι το 2013 και πως είμαι αρκετά χαρούμενος στην Ελλάδα. Κάθε πρόταση που ίσως υπάρξει θα πρέπει να περάσει πρώτα από τα γραφεία του Ολυμπιακού».

Για τον Ζίκο ,είπε : «Ο Ζίκο είναι ένας θαυμάσιος επαγγελματίας και ένας εξαιρετικός άνθρωπος. Δούλεψα μαζί του για κάποιους μήνες. Ήταν θαυμάσιο που συνεργάστηκα μαζί του. Όμως, όπως τόνισε και πριν η απόφαση για μία μεταγραφή δεν είναι μόνο στο χέρι μου».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :