Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΖΕΒΛΑΚΟΦ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ


Mε δηλώσεις του στα Πολωνικά ΜΜΕ ο Μίχαλ Ζεβλάκοφ εξέφρασε το παράπονό του για τον τρόπο με τον οποίο του φέρθηκε ο Ολυμπιακός :

«Τα πράγματα είναι απλά. Δεν μου έγινε μια συγκεκριμένη πρόταση για να ανανεώσω το συμβόλαιό μου. Ο Ολυμπιακός πέρασε μια δύσκολη περίοδο και παρότι έλαβα τηλεφώνημα από την Τουρκία τον Ιανουάριο, τότε είχα αρνηθεί.Δεν ήθελα να κατηγορηθώ πως άφηνα τότε την ομάδα μόνο για τα χρήματα.Οφείλω να ομολογήσω πως ο τελευταίος μισός χρόνος ήταν ο πιο δύσκολος για μένα στον Πειραιά. Στα 34 μου χρόνια ο Ολυμπιακός δεν θα μπορούσε να μου φερθεί χειρότερα. Δεν μπορούσα να περιμένω για πάντα, σκέφτηκα τον εαυτό μου κι έτσι υπέγραψα στην Ανκαραγκουτσού».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :