Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Γ.ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ : TO AΞΙΖΕΙ Ο ΛΙΝΕΝ


Στον "NovaΣΠΟΡ Fm 94,6" μίλησε ο Γιώτης Σταματόπουλος, συνεργάτης του Έβαλντ Λίνεν στον Πανιώνιο και μέλος του επιτελείου του στη Μόναχο 1860.

Το κυριότερο απόσπασμα :

-Για το ενδεχόμενο συνεργασίας του Έβαλντ Λίνεν με τον Ολυμπιακό:

«Εγώ ήμουν συνεργάτης του στον Πανιώνιο και δούλευα σαν ελεύθερος επαγγελματίας στο επιτελείο του στη Μόναχο 1860. Θα χαρώ εάν έρθει στον Ολυμπιακό, έχει αποδείξει πολλά και πιστεύω πως μπορεί να προσφέρει.

Οποιοσδήποτε είχε την ευκαιρία να κάτσει στον πάγκο του Ολυμπιακού θα ήταν καλό.

Έχω ημέρες να μιλήσω μαζί του. Την τελευταία φορά επικοινωνήσαμε όταν αυτός ετοιμαζόταν να φύγει για διακοπές. Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τον Ολυμπιακό. Εγώ κάνω αυτό που κάνετε κι εσείς, διαβάζω και ενημερώνομαι από τις εφημερίδες.

Θα δούμε τι θα συμβεί. Φυσικά και θα χαρώ εάν έρθει και επικοινωνήσει μαζί μου. Πιστεύω ότι θα είναι μια πολύ καλή προσθήκη ο Λίνεν για τον Ολυμπιακό, πιστεύω πως ταιριάζει πάρα πολύ. Το πιο σημαντικό είναι να κλείσει»…
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :