Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Φ.ΜΟΝΤΕΣΤΟ:"ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΑΩ"

Χαρούμενος για το ντεμπούτο του με τον Ολυμπιακό, αλλά και την ευρεία νίκη στην Αλβανία εμφανίστηκε ο Φρανσουά Μοντέστο, όπως και ο Όσκαρ ο οποίος σε δήλωσε ότι όταν τον χρειαστεί ο προπονητής του θα είναι έτοιμος.


Ο Μοντέστο, τόνισε:«Είχαμε καλό ρυθμό στο παιχνίδι. Βάλαμε γρήγορα γκολ κι αυτό μας βοήθησε να φτάσουμε σε μια άνετη νίκη. Οσο για τον εαυτό μου, αισθάνομαι καλά. Σίγουρα δεν είμαι έτοιμος ακόμα. Πρέπει να βρω καλύτερο ρυθμό στο παιχνίδι και να μάθω καλύτερα τους συμπαίκτες μου. Εφόσον κέρδισε ο Ολυμπιακός είμαι χαρούμενος. Αυτό θέλω. Να κερδίζει ο Ολυμπιακός και όσο μπορώ να βοηθάω κι εγώ για να το κάνει. Η νίκη είναι το σημαντικό σε τέτοια ματς και είμαστε ικανοποιημένοι που το πετύχαμε».
Ο Οσκαρ, δήλωσε: «Η αλήθεια είναι πως το ματς πήγε καλύτερα απ’ όσο περιμέναμε. Προσωπικά για μένα πήγε πολύ καλά. Εβαλα δύο γκολ και συνολικά κερδίσαμε 5-0.Εγώ είμαι εδώ. Είμαι πάντα στη διάθεση της ομάδας και του προπονητή. Μπορώ και θέλω να βοηθήσω. Αυτό είναι το μόνο που με απασχολεί, να είμαι έτοιμος όταν με χρειάζεται ο προπονητής».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :