Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

ΓΚΟΥΤΙ:"Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΗ"

Ένας από τους υποψήφιους μεταγραφικούς στόχους του Ολυμπιακού, Γκούτι, με δηλώσεις του στον Ισπανικό τύπο τόνισε ότι η Ρεάλ Μαδρίτης θα πει την τελευταία λέξη για τη μεταγραφή του στην τουρκική ομάδα, και δήλωσε ότι η προσφορά της Μπεσίκτας είναι δελεαστική.


«Παραμένω παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης. Είναι αλήθεια ότι έχω δεχθεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση από την Μπεσίκτας και, επίσης, είναι αλήθεια ότι θέλω να πάω εκεί, επειδή προπονητής είναι ο Μπερντ Σούστερ. Ωστόσο, τώρα δεν υπάρχει κάτι. Θα μιλήσω με τον σύλλογο (Ρεάλ Μαδρίτης) και θα αποφασίσουμε τι είναι καλύτερο για τις εμπλεκόμενες πλευρές.
Η πρόταση της Μπεσίκτας δεν είναι απλώς πολύ καλή, είναι αρκετά δελεαστική και πρόκειται για διετές συμβόλαιο συνεργασίας. Είναι αλήθεια ότι είμαι πολύ ενθουσιασμένος από τη συγκεκριμένη πρόταση, αλλά η τελευταία λέξη ανήκει στη Ρεάλ Μαδρίτης. Δεσμεύομαι με συμβόλαιο ενός έτους και χρειάζεται να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε».


Υπάρχει πιθανότητα να παραμείνεις στο ρόστερ της Ρεάλ; 
«Δεν ξέρω, χρειάζεται να μιλήσουμε για αυτό το θέμα. Πρέπει να μιλήσω με τον Ζοσέ Μουρίνιο, τον Χόρχε Βαλντάνο, τον πρόεδρο της ομάδας και να δούμε τι είναι καλύτερο. Μέχρι στιγμής δεν έχω μιλήσει με τον Μουρίνιο. Είμαι ήρεμος, προσπαθώ να περάσω καλά στις διακοπές μου και μετά στις 25 θα είμαι πίσω στο προπονητικό κέντρο της Ρεάλ Μαδρίτης. Τότε θα γνωρίζω για το μέλλον μου».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :