Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΕΟΝΤΟΣΙΤΣ: ΧΑΖΟ... ΤΡΙΠΟΝΤΟ!


Ο Μίλος Τεόντοσιτς χάρισε στη Σερβία την πρόκριση στα ημιτελικά του Μουντομπάσκετ, με τον διεθνή γκαρντ των «πλάβι» να παραδέχεται ότι η απόφασή του να σουτάρει τρίποντο, στον αγώνα με την Ισπανία, δεν ήταν... σοφή. Ο 23χρονος Σέρβος γκαρντ του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, Μίλος Τεόντοσιτς, μίλησε στην «AS» για... το τι σκεφτόταν πριν κοιμηθεί την νύχτα μετά το ματς με την Ισπανία:

«Ευχαριστώ τον Θεό, γιατί το τρίποντο έδωσε χαρά στην ομάδα μου, στον προπονητή μου Ντούσαν Ίβκοβιτς και στην χώρα μου, τη Σερβία. Θα το θυμάμαι αυτό για πάντα. Το έκανα, όμως γνωρίζω πως δεν ήταν έξυπνη κίνηση να σουτάρω τρίποντο. Δεν θα ήθελα να δω το παιχνίδι, προσπαθώ να το ξεχάσω. Αυτό κάνω, αφού τώρα πρέπει να σκεφτούμε ότι έχουμε μπροστά μας τον ημιτελικό».

... την απόφασή του να σουτάρει τρίποντο, στη λήξη της τελευταίας επίθεσης της Σερβίας:

«Απλά ευχαριστώ τον Ίβκοβιτς, γιατί έδειξε εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και μου έδωσε την τελική απόφαση. Μ' εμπιστεύεται και τον εμπιστεύομαι. Αποφάσισα ότι δεν είχα τίποτα να χάσω, όταν βγήκα και σούταρα. Αν είχα έναν συμπαίκτη σε μια καλή θέση, θα του είχα δώσει πάσα. Τέλος, σούταρα γιατί είχα τον χρόνο, ήμουν σε καλή θέση, αν και κάπως μακριά και η ισπανική άμυνα μου άφησε χώρο. Δε νικήσαμε όμως απ' αυτό το τρίποντο».

... το τρόπο με τον οποίο ήρθε η νίκη κόντρα στους «φούριας ρόχας»:

«Κερδίσαμε γιατί παίξαμε εξαιρετικά για 40 λεπτά και η νίκη ήταν η ανταμοιβή γι' αυτό. Ήταν ένας θρίαμβος που πέτυχε η ομάδα και όχι μόνο εγώ».

... το αν έχει ευστοχήσει ξανά, σε ανάλογης σημασίας τρίποντο:

«Θυμάμαι μια παρόμοια περίπτωση, πριν από ένα χρόνο περίπου και ενώ το παιχνίδι ήταν στο τέλος, στο Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας κόντρα στην Σλοβενία. Το τρίποντο έστειλε το παιχνίδι στην παράταση και τελικά κερδίσαμε».

... τα επεισόδια στο Ακρόπολις:

«Αυτό έχει περάσει και νομίζω ότι έχει ξεχαστεί. Δεν θέλω να μιλήσω περισσότερο. Νομίζω είχαμε τρελαθεί. Ήμουν αρκετά νευρικός για λίγες ημέρες, όμως ευτυχώς όλα τώρα πάνε καλά».

... την ανάδειξή του ως MVP της περσινής Ευρωλίγκα και την ενδεχόμενη «μετακόμισή» του στο NBA:

«Το βραβείο αυτό είναι η αναγνώριση για την ομάδα μου, τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Τα πάντα είναι ευκολότερα όταν έχεις συμπαίκτες όπως ο Παπαλουκάς, ο Τσίλντρες και ο Κλέιζα. Θα αλλάζα οποιαδήποτε προσωπική βράβευση μ' ένα τρόπαιο. Το μπάσκετ είναι ομαδικό άθλημα.

Σχετικά με το ΝΒΑ, δεν έχω τέτοια σχέδια. Παρά το γεγονός πως δεν μπορώ να ποτέ να πω "ποτέ". Θα σα πω απλά πως το ΝΒΑ έχει πλεονέκτημα σε σχέση με την Ευρώπη, όμως η διαφορά όσο πάει και μειώνεται».

... τον παίκτη που τον εμπνέει:

«Όπως παίζω εγώ; Στην θέση μου; Εγώ είμαι πλέι μέικερ και βοηθάω και σε θέση σούτινγκ-γκαρντ. Και θα ήθελα να παίζω σαν τους δικούς μεγάλους παίκτες που τους θαυμάζω και τους έβλεπα όταν ήμουν μικρός. Τζόρτζεβιτς, Μποντίρογκα, Ντανίλοβιτς. Τους Αμερικανούς δεν τους έβλέπα».

... τον επικείμενο ημιτελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος κόντρα στην οικοδέσπόινα Τουρκία:

«Υπάρχει ελπίδα στην χώρα μας, την Σερβία, αλλά είναι ρεαλιστικό να υποσχεθώ πως θα δουλέψουμε σκληρά στον αγώνα. Η Τουρκία παίζει στην έδρα της και θα είναι ένας πολύ δύσκολος αντίπαλος».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :