Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΝΤΕΛΙΤΣ: ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ, ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ


Ο Μάρκο Πάντελιτς, σε δηλώσεις του σε Μ.Μ.Ε. της πατρίδας του χαρακτήρισε τον εαυτό του ως έναν στρατιώτη της Εθνικής ομάδας της Σερβίας.

Ο πεπειραμένος επιθετικός τού ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ τόνισε ότι του αρέσει να μιλάει στο γήπεδο και όχι έξω από αυτό, συμπληρώνοντας ότι είναι πάντα διαθέσιμος για την Εθνική του ομάδα, αρκεί να του το ζητήσει ο προπονητής του.

«Είμαι ένας στρατιώτης της Σερβίας και μου αρέσει να μιλάω μόνο στο γήπεδο. Ποτέ δεν με έσπρωξαν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αν ο προπονητής μου τηλεφωνήσει είμαι εδώ για την ομάδα. Παίζω με τον τρόπο που μου λέει η καρδιά μου όχι με το μυαλό. Αυτό και μόνο», ήταν τα λόγια του 32χρονου σέντερ φορ.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :