Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ :
Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. θέλοντας να εξυπηρετήσει και τους φιλάθλους της που κατοικούν στην επαρχία, οι οποίοι δεν είναι μέλη Συνδέσμων, και μέχρι να λειτουργήσει η ηλεκτρονική κράτηση εισιτηρίων, καθιέρωσε νέο τρόπο εξυπηρέτησής τους.
Οι ενδιαφερόμενοι φίλαθλοι μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο 210-4800901, του Τμήματος Διαχείρισης Εισιτηρίων, του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, το οποίο βρίσκεται στο στάδιο «Γ. Καραϊσκάκης», και να εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους.
Εάν υπάρχει διαθέσιμο εισιτήριο, ο φίλαθλος πρέπει να κάνει τις παρακάτω ενέργειες:
α)Καταθέτει το αντίστοιχο ποσό του εισιτηρίου που θέλει, σε τραπεζικό λογαριασμό (για τον αριθμό του οποίου και την τράπεζα, θα πληροφορείται από το Τμήμα Διαχείρισης Εισιτηρίων).
β)Στέλνει το καταθετήριο με φαξ στο Τμήμα Διαχείρισης Εισιτηρίων (φαξ: 210-4800935)
γ)Παραλαμβάνει την ημέρα του αγώνα τον φάκελο, ο οποίος περιέχει το εισιτήριό του, από το γραφείο πληροφοριών του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, το οποίο βρίσκεται έξω από την θύρα 5 του σταδίου «Γ. Καραϊσκάκης» (ο φάκελος θα βρίσκεται στο γραφείο πληροφοριών δύο ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα).
Οι ενδιαφερόμενοι φίλαθλοι μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο 210-4800901, του Τμήματος Διαχείρισης Εισιτηρίων, του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, το οποίο βρίσκεται στο στάδιο «Γ. Καραϊσκάκης», και να εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους.
Εάν υπάρχει διαθέσιμο εισιτήριο, ο φίλαθλος πρέπει να κάνει τις παρακάτω ενέργειες:
α)Καταθέτει το αντίστοιχο ποσό του εισιτηρίου που θέλει, σε τραπεζικό λογαριασμό (για τον αριθμό του οποίου και την τράπεζα, θα πληροφορείται από το Τμήμα Διαχείρισης Εισιτηρίων).
β)Στέλνει το καταθετήριο με φαξ στο Τμήμα Διαχείρισης Εισιτηρίων (φαξ: 210-4800935)
γ)Παραλαμβάνει την ημέρα του αγώνα τον φάκελο, ο οποίος περιέχει το εισιτήριό του, από το γραφείο πληροφοριών του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, το οποίο βρίσκεται έξω από την θύρα 5 του σταδίου «Γ. Καραϊσκάκης» (ο φάκελος θα βρίσκεται στο γραφείο πληροφοριών δύο ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα).