Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

ΝΤΡΙΦΤ: ΑΝΗΚΩ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ…


Στις 24 Οκτωβρίου ολοκληρώθηκε Το πρωτάθλημα της SF και λίγο καιρό μετά, όλοι όσοι ασχολήθηκαν με τον ΘΡΥΛΟ, μίλησαν με τα καλύτερα λόγια.

Πρώτος και καλύτερος ο Κρις Βαν ντερ Ντριφτ, ο άνθρωπος με τον οποίο ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ κατάφερε να διεκδικήσει το πρωτάθλημα. Ο θρυλικός αυτός οδηγός, έφερε πολλές φορές τον «πύραυλό» μας στις πρώτες θέσεις, αλλά λόγω ενός ατυχήματος, δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει τη σεζόν με το μονοθέσιό μας, αλλά όπως τόνισε στην ιστοσελίδα της SF, ανήκει στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.

«Κατ’ αρχήν θέλω να πω πόσο συγκινημένος είμαι από τις εκδηλώσεις των φίλων του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, ειδικά μετά το ατύχημα. Έμεινα έκπληκτος από την συμπαράσταση που δέχτηκα μέσω της σελίδας μου στο Facebook, γεγονός που με έκανε να αισθανθώ ότι είχα την τιμή να είμαι ο οδηγός μιάς υπέροχης ομάδας. Είχα την ατυχία να εμπλακώ σε ένα μεγάλο ατύχημα το οποίο με έβγαλε εκτός δράσης για το υπόλοιπο της σεζόν και μου στέρησε τη δυνατότητα να αγωνιστώ μέχρι τέλους για την κατάκτηση του τίτλου του Πρωταθλήματος. Μετά το ατύχημα υποβλήθηκα σε θεραπεία που πήγε πίσω τα σχέδιά μου για να συνεχίσω. Προσπάθησα πολύ να επιστρέψω το συντομότερο δυνατό και να τελειώσω την σεζόν με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Δυστυχώς για λόγους πέραν της θελήσεώς μου αυτό δεν έγινε δυνατό και έτσι στο τελευταίο Grand Prix οδήγησα το μονοθέσιο άλλης ομάδας. Ήταν όμως δύσκολο για μένα να βλέπω το μονοθέσιο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και να αισθάνομαι ότι αυτό είναι το αυτοκίνητο στο οποίο ανήκω πραγματικά», ήταν τα λόγια του Ντριφτ, ο οποίος αντικαταστάθηκε μετά το ατύχημά του από τον Μπεν Χάνλεϊ.

Ιδού τί είπε ο Βρετανός. «Όταν κλήθηκα να αναλάβω το μονοθέσιο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ήμουν λίγο ανήσυχος, καθώς οδηγούσα για πρώτη φορά μονοθέσιο της Superleague Formula, το οποίο είναι πολύ δυνατό και αρκετά βαρύ. Παρ’ όλα αυτά αμέσως ένοιωσα άνετα τόσο με το μονοθέσιο όσο και με την ομάδα. Στην Ιταλία πετύχαμε πολύ καλά αποτελέσματα παρά το γεγονός ότι ήταν ο πρώτος μου αγώνας με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ και την GU Racing. 3η θέση στον πρώτο αγώνα και μετά 3ος στον Μεγάλο Τελικό, ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για μένα και καλό για την ομάδα καθώς προσέφερε αρκετούς βαθμούς.

Στην Κίνα, με την εμπειρία που είχα αποκομίσει από την Ιταλία και με το μονοθέσιο να είναι σε πολύ καλή κατάσταση, κατάφερα να πάρω την pole position και να νικήσω άνετα τον πρώτο αγώνα, πετυχαίνοντας ακόμη τον ταχύτερο χρόνο γύρου. Αυτό ήταν ένα ακόμη δυνατό αποτέλεσμα για τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ καθώς πλέον βρισκόμασταν στην 3η θέση της γενικής κατάταξης. Στον τελευταίο αγώνα στην Ισπανία αισθανόμουν καλά, αλλά δυστυχώς δεν καταφέραμε να βρούμε το ιδανικό στήσιμο για το καινούργιο ισπανικό σιρκουί και αντιμετωπίσαμε δυσκολίες στις κατατακτήριες δοκιμές. Στον δεύτερο αγώνα, η ομάδα καθυστέρησε στην αλλαγή ελαστικών, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να χάσω αρκετές θέσεις τις οποίες είχα ανακτήσει κατά την διάρκεια της κούρσας και που στο τέλος κόστισε στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ και σε μένα την δυνατότητα να πετύχουμε την 3η θέση στο Πρωτάθλημα.

Ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία να συμμετέχω με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ και έδωσα το 110% των δυνατοτήτων μου στην ομάδα προσφέροντας αρκετούς πόντους ώστε να βρεθούμε στην πρώτη τριάδα του Πρωταθλήματος, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να διατηρήσω αυτό το προβάδισμα. Με τρία βάθρα και ένα κακό διήμερο στην Ισπανία αυτό απλά πιστεύω μπορεί να θεωρηθεί ως κακοτυχία. Ελπίζω ότι του χρόνου αν έχω την δυνατότητα να συμμετέχω από την αρχή της σεζόν στο Πρωτάθλημα θα μπορέσω να βρεθώ στο τελικό βάθρο των νικητών.

Θέλω να ευχαριστήσω τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, την Racingpool και την GU Racing γι’ αυτή την ευκαιρία».

Από τη μεριά του ο Γκούνερ Ουιτμάιερ ήταν πάρα πολύ ικανοποιημένος και δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στα πάντα. «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από αυτή την σεζόν. Το μονοθέσιο του Ολυμπιακού ήταν το πιο επιτυχημένο του Πρωταθλήματος. 6 νίκες, τρεις φορές 2η θέση και πέντε φορές τρίτοι. 2 pole positions και 4 γρηγορότεροι χρόνοι γύρου. Τρεις διαφορετικοί οδηγοί κατάφεραν να πετύχουν νίκες με το μονοθέσιο. Αυτό μου δείχνει ότι η ομάδα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά και με κάνει πολύ περήφανο για όλα τα μέλη της.

Η χειρότερη στιγμή της χρονιάς ήταν το ατύχημα του Κρις (Βαν Ντερ Ντριφτ) στο Brands-Hatch. Σοκαρίστηκα. Το μονοθέσιο καταστράφηκε ολοσχερώς, αλλά είχαμε την ευτυχία να δούμε τον Κρις να βγαίνει ζωντανός από τα συντρίμμια. Μετά το ατύχημα η ομάδα μας εργάσθηκε σκληρά για να δημιουργήσει ένα καινούργιο μονοθέσιο με αποτέλεσμα στην Adria να ανεβούμε και πάλι στο βάθρο.

O ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ κατέκτησε τελικά την 4η θέση στην γενική κατάταξη του Πρωταθλήματος και είμαι βέβαιος ότι αν δεν είχε μεσολαβήσει το ατύχημα θα ήταν ο μεγάλος νικητής.

Ελπίζω η συνεργασία μας να συνεχιστεί και την επόμενη σεζόν και με λίγη καλή τύχη ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ θα είναι ο κατακτητής του τίτλου».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :