
Ο Φέτελ άξιζε πέρα για πέρα αυτόν τον τίτλο. Από την αρχή της χρονιάς ήταν σταθερά ο ταχύτερος πιλότος και μόνο κάποιες αστοχίες του μονοθεσίου του, όπως και κάποια λάθη απειρίας τον κρατούσαν στην τρίτη θέση πριν τον μεγάλο «τελικό». Ωστόσο, στον περσικό κόλπο έδειξε να διψά για το τρόπαιο περισσότερο από τους αντιπάλους του, αφού ο Αλόνσο ήρθε μόλις έβδομος (χρειαζόταν την πέμπτη θέση για να στεφθεί για τρίτη φορά Παγκόσμιος Πρωταθλητής) και ο Ουέμπερ όγδοος.
Για λογαριασμό του Φέτελ δούλεψαν οι δύο Renault, με το Γάλλο κατασκευαστή να... εκδικείται κατά κάποιο τρόπο τον πιλότο από το Οβιέδο για την επιλογή του να αφήσει την ομάδα για λογαριασμό της Ferrari. Ο Ισπανός κόλλησε επί 40 γύρους πίσω από έναν καταπληκτικό Βιτάλι Πετρόφ, που έκανε τον αγώνα της ζωής του, αποδεικνύοντας ότι αξίζει να μείνει στη Formula 1. Ο δε ομόσταβλός του στη Renault, Ρόμπερτ Κουμπίτσα, «σφράγισε» τον τίτλο για τον Φέτελ όταν στον 47ο γύρο μετά το πιτ στοπ του βγήκε μπροστά από το μονοθέσιο της Scuderia.
Μόλις έπεσε η καρ

Στα 23 του χρόνια ο Φέτελ έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ. Έγινε ο νεότερος πιλότος που βαθμολογήθηκε στις ΗΠΑ το 2007, ο νεότερος που οδηγεί κούρσα για έναν έστω γύρο στην Ιαπωνία την ίδια χρονιά, ενώ την αμέσως επόμενη σεζόν στην Ιταλία έγινε ο νεότερος κάτοχος πολ ποζίσιον, ο νεότερος πιλότος που ανεβαίνει σε πόντιουμ και ο νεότερος που κερδίζει γκραν πρι!
Μιλάμε για έναν άνθρωπο που άρχισε να τρέχει σε υψηλό επίπεδο πριν καλά καλά βγάλει δίπλωμα αυτοκινήτου. Όταν δε το 2006, στο τουρκικό γκραν πρι, πήρε θέση δοκιμαστή στηn BMW Sauber, η ομάδα του δάνεισε ένα αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του στην Κωνσταντινούπολη, ο πατέρας του τού... απαγόρευσε να οδηγήσει, του πήρε τα κλειδιά (είχε το δίπλωμα λιγότερο από ένα χρόνο) και τον οδηγούσε εκείνος στους δρόμους της Πόλης.
Kάποτε, ένας Γερμανός δημοσιογράφος τον αποκάλεσε «νέο Σουμάχερ», αλλά ο ίδιος φάνηκε να μην θέλει να μπει σε συγκρίσεις: «Θα ήθελα να με φωνάζετε... νέο Φέτελ, ή απλά Σεμπάστιαν».