Ο Βαν ντερ Ντριφτ τη σεζόν που πέρασε συγκέντρωσε 325 χιλιάδες ευρώ από την SF και στην τελική κατάταξη ήταν έκτος. Αν μάλιστα δεν είχε το σοβαρό ατύχημα στο Μπραντς Χατς της Αγγλίας, τότε δεν αποκλείεται να βρισκόταν στην κορυφή με τους οδηγούς που θα είχαν τα περισσότερα κερδισμένα χρήματα.
Από εκεί και πέρα, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα gavros.gr, η «Superleague Formula by Sonangol» θα συνεχίσει να προσφέρει τα μεγαλύτερα έπαθλα στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού παγκοσμίως, τα οποία το 2010 έφτασαν τα 5.110.000€.
Στην τρέχουσα σεζόν, οι πιλότοι της Superleague Formula θα αγωνίζονται για 280.000€ σε κάθε ένα από τα 12 Grand Prix του Πρωταθλήματος, από τα οποία 100.000€ θα ανήκουν στον νικητή του Σούπερ τελικού.
Οι τρεις οδηγοί που θα βρεθούν στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα στο τέλος της σεζόν, θα μοιραστούν 1.750.000€, με τον πρωταθλητή να απολαμβάνει το πλουσιοπάροχο έπαθλο του 1 εκατομμυρίου ευρώ. Τη δεύτερη και τρίτη θέση συνοδεύουν έπαθλα 500.000€ και 250.000€, αντίστοιχα.
Η διατήρηση των υψηλών αυτών χρηματικών επάθλων, ενισχύει την θέση της Superleague Formula, ως ένα από τα λίγα πρωταθλήματα στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού παγκοσμίως, όπου οι χρηματικές απολαβές των οδηγών βασίζονται αποκλειστικά στην αγωνιστική τους απόδοση.
Το 2010, ο Πρωταθλητής Ντάβιντε Ριγκόν (Άντερλεχτ) κατέκτησε την πρώτη θέση στον πίνακα κερδών, με 1.680.000€.
Ο Γκρεγκ Ντόλμπι (Τότεναμ) ακολούθησε δεύτερος, συγκεντρώνοντας 860.000€ μετά την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στο Πρωτάθλημα, ενώ ο Μαξ Βίσελ (Βασιλεία) συγκέντρωσε 575.000€ μετά την κατάκτηση της τρίτης θέσης και την παρουσία του σε εννέα Σούπερ τελικούς.
Ο Τζον Μάρτιν (Γκουοάν Πεκίνου) ήταν αυτός που συγκέντρωσε τα περισσότερα κέρδη αποκλειστικά και μόνο από την συμμετοχή του σε Σούπερ τελικούς. Ο Αυστραλός, παρά το γεγονός ότι βρέθηκε από νωρίς εκτός μάχης για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, κατάφερε να αποκομίσει 365.000€, μόλις 30.000€ περισσότερα από τον Γέλμερ Μπούρμαν (Μίλαν), ο οποίος ξεκίνησε δυνατά την σεζόν αλλά επλήγη από άτυχες στιγμές.
Δύο νέοι Νεοζηλανδοί οδηγοί βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις των μεγάλων κερδισμένων, παρά το γεγονός ότι κανένας από τους δύο δεν συμμετείχε σε όλη την διάρκεια της σεζόν.
Ο λόγος για τον πρώην οδηγό του ΘΡΥΛΟΥ, Κρις Βαν Ντερ Ντριφτ, ο οποίος πριν από το ατύχημα στο Μπραντς Χατς είχε συγκεντρώσει το σημαντικό ποσό των 325.000€, και για τον Έαρλ Μπάμπερ (200.000€), ο οποίος βρέθηκε από το box των μεταδόσεων στα μονοθέσια της Superleague Formula και κατέκτησε δύο Σούπερ τελικούς στην Κίνα, για τις ομάδες της Πόρτο και Αϊντχόβεν.
Οι Φρέντερικ Βερβίς και Φρανκ Περερά είναι δυο ακόμη οδηγοί που κατάφεραν να δουν τα έσοδά τους να φτάνουν εξαψήφια νούμερα, παρά το γεγονός ότι δεν συμμετείχαν σε ολόκληρη την σεζόν.
Στο ντεμπούτο του στην πίστα της Άντρια, ο Βερβίς (Λίβερπουλ) κέρδισε αμέσως τις εντυπώσεις, ενώ με την εκπληκτική του εμφάνιση έκλεισε την σεζόν με 160.000€, το οποίο ενισχύθηκε από την νίκη του στον Σούπερ τελικό του Πορτιμάο.
Ο Γάλλος Φρανκ Περερά, ξεκίνησε την σεζόν με το μονοθέσιο του βραζιλιάνικου συλλόγου Φλαμένγκο, ωστόσο εκπροσώπησε επίσης τους γαλλικούς συλλόγους Λιόν και Μπορντό, συγκεντρώνοντας με αυτό τον τρόπο 125.000€.
Συνολικά, 19 οδηγοί μοιράστηκαν τα χρηματικά έπαθλα του 2010.
Ο διευθυντής αγωνιστικού, κ Ρόμπιν Ουέμπ, δήλωσε: «Στις μέρες μας είναι πολύ δύσκολο νέοι ταλαντούχοι οδηγοί να κερδίσουν χρήματα από τη συμμετοχή τους σε αγώνες μονοθεσίων, ωστόσο η Superleague Formula τους δίνει αυτή την δυνατότητα. Τα μονοθέσιά μας είναι όλα πανομοιότυπα, οπότε κάθε οδηγός έχει την ευκαιρία να κερδίσει χρήματα σύμφωνα μόνο με τις επιδόσεις του και φυσικά την εντατική δουλειά των αγωνιστικών ομάδων. Αυτή τη χρονιά προσελκύσαμε κάποιους από τους καλύτερους επαγγελματίες οδηγούς στον κόσμο και διατηρώντας τα υψηλά αυτά χρηματικά έπαθλα και την επόμενη σεζόν, προσδοκούμε ότι το γκριντ του 2011 θα είναι το καλύτερο που είχαμε ποτέ».
Από εκεί και πέρα, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα gavros.gr, η «Superleague Formula by Sonangol» θα συνεχίσει να προσφέρει τα μεγαλύτερα έπαθλα στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού παγκοσμίως, τα οποία το 2010 έφτασαν τα 5.110.000€.
Στην τρέχουσα σεζόν, οι πιλότοι της Superleague Formula θα αγωνίζονται για 280.000€ σε κάθε ένα από τα 12 Grand Prix του Πρωταθλήματος, από τα οποία 100.000€ θα ανήκουν στον νικητή του Σούπερ τελικού.
Οι τρεις οδηγοί που θα βρεθούν στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα στο τέλος της σεζόν, θα μοιραστούν 1.750.000€, με τον πρωταθλητή να απολαμβάνει το πλουσιοπάροχο έπαθλο του 1 εκατομμυρίου ευρώ. Τη δεύτερη και τρίτη θέση συνοδεύουν έπαθλα 500.000€ και 250.000€, αντίστοιχα.
Η διατήρηση των υψηλών αυτών χρηματικών επάθλων, ενισχύει την θέση της Superleague Formula, ως ένα από τα λίγα πρωταθλήματα στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού παγκοσμίως, όπου οι χρηματικές απολαβές των οδηγών βασίζονται αποκλειστικά στην αγωνιστική τους απόδοση.
Το 2010, ο Πρωταθλητής Ντάβιντε Ριγκόν (Άντερλεχτ) κατέκτησε την πρώτη θέση στον πίνακα κερδών, με 1.680.000€.
Ο Γκρεγκ Ντόλμπι (Τότεναμ) ακολούθησε δεύτερος, συγκεντρώνοντας 860.000€ μετά την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στο Πρωτάθλημα, ενώ ο Μαξ Βίσελ (Βασιλεία) συγκέντρωσε 575.000€ μετά την κατάκτηση της τρίτης θέσης και την παρουσία του σε εννέα Σούπερ τελικούς.
Ο Τζον Μάρτιν (Γκουοάν Πεκίνου) ήταν αυτός που συγκέντρωσε τα περισσότερα κέρδη αποκλειστικά και μόνο από την συμμετοχή του σε Σούπερ τελικούς. Ο Αυστραλός, παρά το γεγονός ότι βρέθηκε από νωρίς εκτός μάχης για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, κατάφερε να αποκομίσει 365.000€, μόλις 30.000€ περισσότερα από τον Γέλμερ Μπούρμαν (Μίλαν), ο οποίος ξεκίνησε δυνατά την σεζόν αλλά επλήγη από άτυχες στιγμές.
Δύο νέοι Νεοζηλανδοί οδηγοί βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις των μεγάλων κερδισμένων, παρά το γεγονός ότι κανένας από τους δύο δεν συμμετείχε σε όλη την διάρκεια της σεζόν.
Ο λόγος για τον πρώην οδηγό του ΘΡΥΛΟΥ, Κρις Βαν Ντερ Ντριφτ, ο οποίος πριν από το ατύχημα στο Μπραντς Χατς είχε συγκεντρώσει το σημαντικό ποσό των 325.000€, και για τον Έαρλ Μπάμπερ (200.000€), ο οποίος βρέθηκε από το box των μεταδόσεων στα μονοθέσια της Superleague Formula και κατέκτησε δύο Σούπερ τελικούς στην Κίνα, για τις ομάδες της Πόρτο και Αϊντχόβεν.
Οι Φρέντερικ Βερβίς και Φρανκ Περερά είναι δυο ακόμη οδηγοί που κατάφεραν να δουν τα έσοδά τους να φτάνουν εξαψήφια νούμερα, παρά το γεγονός ότι δεν συμμετείχαν σε ολόκληρη την σεζόν.
Στο ντεμπούτο του στην πίστα της Άντρια, ο Βερβίς (Λίβερπουλ) κέρδισε αμέσως τις εντυπώσεις, ενώ με την εκπληκτική του εμφάνιση έκλεισε την σεζόν με 160.000€, το οποίο ενισχύθηκε από την νίκη του στον Σούπερ τελικό του Πορτιμάο.
Ο Γάλλος Φρανκ Περερά, ξεκίνησε την σεζόν με το μονοθέσιο του βραζιλιάνικου συλλόγου Φλαμένγκο, ωστόσο εκπροσώπησε επίσης τους γαλλικούς συλλόγους Λιόν και Μπορντό, συγκεντρώνοντας με αυτό τον τρόπο 125.000€.
Συνολικά, 19 οδηγοί μοιράστηκαν τα χρηματικά έπαθλα του 2010.
Ο διευθυντής αγωνιστικού, κ Ρόμπιν Ουέμπ, δήλωσε: «Στις μέρες μας είναι πολύ δύσκολο νέοι ταλαντούχοι οδηγοί να κερδίσουν χρήματα από τη συμμετοχή τους σε αγώνες μονοθεσίων, ωστόσο η Superleague Formula τους δίνει αυτή την δυνατότητα. Τα μονοθέσιά μας είναι όλα πανομοιότυπα, οπότε κάθε οδηγός έχει την ευκαιρία να κερδίσει χρήματα σύμφωνα μόνο με τις επιδόσεις του και φυσικά την εντατική δουλειά των αγωνιστικών ομάδων. Αυτή τη χρονιά προσελκύσαμε κάποιους από τους καλύτερους επαγγελματίες οδηγούς στον κόσμο και διατηρώντας τα υψηλά αυτά χρηματικά έπαθλα και την επόμενη σεζόν, προσδοκούμε ότι το γκριντ του 2011 θα είναι το καλύτερο που είχαμε ποτέ».