
Ήταν όλοι εκεί... Μια συνέντευξη Τύπου λαμπρή, ιδιαίτερη, μα πάνω απ' όλα... ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ. Στο πιο κρίσιμο σταυροδρόμι του βρίσκεται ο Ερασιτέχνης, η «ναυαρχίδα» ολόκληρου του Συνδέσμου και δεν θα μπορούσε κανένας να λείψει από αυτό το κάλεσμα για την σωτηρία του ΘΡΥΛΟΥ και το «αύριο», το οποίο διαγράφεται λαμπρό.
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ του 2020 είναι πιο... κοντά απ' ότι χρονικά οριοθετείται. Τουλάχιστον, με βάση το πρόγραμμα που ανέλυσε ο α' αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη, Νίκος Καραχάλιος, ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ θα μπορέσει άμεσα να βρει την περπατησιά του και να λύσει τα τεράστιά προβλήματά του. Με έμφαση στις ακαδημίες και στα δικά του παιδιά, αλλά και παράλληλα με την στήριξη των επιφανών ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ και φυσικά των εκατομμυρίων φιλάθλων του είναι σίγουρο ότι θα μπορέσει να γίνει αυτό που όλοι ονειρεύονται. Στόχος να καταστεί ο ΘΡΥΛΟΣ ο κορυφαίος σύλλογος στον κόσμο. Ουτοπικό; Για άλλους ίσως, αλλά το «ταβάνι» του μεγαλύτερου αθλητικού οργανισμού της χώρας είναι το... άπειρο.
Το σχέδιο που παρουσίασε ο Νίκος Καραχάλιος έχει συγκεκριμένους άξονες και στόχος είναι να μπει σε άμεση εφαρμογή, ώστε να φανούν τις προσεχείς 200 ημέρες τα πρώτα απτά αποτελέσματα, που δεν είναι άλλα από την εξόφληση των χρεών προς τους αθλητές, που έχουν κάνει τεράστια υπομονή όλο αυτό το διάστημα. Όπως τόνισαν και οι ίδιοι προς το τέλος της εκδήλωσης, είναι διατεθειμένοι να κάνουν και άλλο, πιστεύοντας ότι αυτό το σχέδιο είναι η σωτηρία του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και του ελληνικού αθλητισμού γενικότερα. Άλλωστε, όπως είπε ο Νίκος Καραχάλιος, ο αθλητισμός αλλάζει, διότι αλλάζει η χώρα. Το ένα συνεπάγεται το άλλο...
Παράλληλα, έγινε άνοιγμα στον κόσμο του Ολυμπιακού να στηρίξει το μεγάλο αυτό εγχείρημα, διότι αυτός μόνο μπορεί να είναι ο κύριος αιμοδότης του συλλόγου. Στόχος είναι να έχουμε τους πολλούς να δίνουν λίγα και όχι τους λίγους να δίνουν πολλά. Το σχέδιο προβλέπει να δώσει τουλάχιστον ένα ευρώ κάθε φίλαθλος του Συνδέσμου είτε sms είτε με άλλα events, τα οποία θα διοργανωθούν και θα φέρουν τεράστια κέρδη στον Θρύλο. Μαζί κόσμος, διοίκηση και οικονομικό παράγοντες μπορούν να προσφέρουν ένα ευοίωνο «αύριο» και να σώσουν τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ από ένα βέβαιο μαρασμό. Ναι, μπορεί και θα γίνει πράξη αυτό το σχέδιο και αυτό θα το εγγυηθούν όλοι όσοι είναι διατεθειμένοι να βάλουν πλάτη στο εγχείρημα.
Αφού ξεκίνησε την ομιλία του, δικαιολογώντας πλήρως την πρόσφατη συμβολική κίνηση των αθλητών πόλο του Ολυμπιακού με τα πεταμένα σκουφάκια στην πισίνα του ΟΑΚΑ μετά τον θρίαμβο επί του Παναθηναϊκού, ανέλυσε τους βασικούς άξονες του σχεδίου, που έχουν εκπονήσει τεχνοκράτες και οι οποίοι έχουν κοπιάσει προκειμένου να φτάσει στην τελική του μορφή.
Ξεκινάμε λοιπόν...
ΤΟ ΟΡΑΜΑ: Να είναι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ του 2020 ένας σύγχρονος αθλητικός σύλλογος και να βγουν οι νέοι κόκκινοι πρωταθλητές.
Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Να εργαστούν όλοι για να αναδείξουν τους νέους κόκκινους πρωταθλητές του 2020.
20 ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΤΟΥ 2020: Αισιοδοξία, πάθος, κοινωνικότητα, θάλασσα, νίκη, κόκκινο, ενέργεια, ανανέωση, ομάδα, προοπτική, δυναμισμός, δράση, ανασύνταξη, ενότητα, λιμάνι, σιγουριά, συμμετοχή, ελπίδα, internet, μέλλον.
Ο ΣΤΟΧΟΣ: Να δώσουν δύναμη στο σύλλογος του Ολυμπιακού να συνεχίσει να γράφει ιστορία. Στηρίζουν τον σύλλογο και την ιστορία του.
Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ: 1. Να εξυγιανθεί οικονομικά ο σύλλογος, 2. να μην δημιουργηθούν άλλα χρέη στο μέλλον και 3. να αναπτυχθεί ο σύλλογος με βάση την αξιοποίηση των ερασιτεχνών αθλητών του.
ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ 60 ΗΜΕΡΩΝ: 1. Πολυδύναμη και ενωτική σύνθεση του Δ.Σ., 2. ισοσκελισμένος προϋπολογισμός από το 2011 και μετά και 3. δέσμευση της νέας διοίκησης για την δημιουργία ενός σύγχρονου και βιώσιμου μοντέλου για τον ερασιτεχνικό αθλητισμό.
ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ: 1. Οικονομικά υγιής, κάτι που σημαίνει ότι θα ξοδεύει όσα εισπράττει προκειμένου να μην ξαναζήσει ανάλογες καταστάσεις, 2. επένδυση στα φυτώρια της ομάδας, καθώς στόχος είναι να παράγει αθλητισμό και μετά πρωταθλητισμό και 3. σύλλογος αυτοδιοικούμενος, με ενεργούς φιλάθλους. Η διοίκηση θα κάνει δημόσιο απολογισμό κάθε δράσης της και θα ενημερώνονται όλα τα μέλη για την πορεία του συλλόγου και το που πηγαίνουν τα χρήματα.
ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ: 1 ευρώ από κάθε φίλαθλο του Ολυμπιακού και είναι σίγουρο ότι έτσι θα μπορέσουν να μαζευτούν αρκετά εκατομμύρια, διότι ο λαός του συλλόγου αυτού είναι τεράστιος.
Πέρα από τα παραπάνω...
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ του 2020 πρέπει να είναι αυτοδύναμος, αυτάρκης και αυτόνομος. Η νέα φιλοσοφία στηρίζεται στην απλή αρχή: μέγιστη απόδοση για όλους, λίγα από τους πολλούς. Από εκεί και πέρα, υπάρχει το σχέδιο των πρώτων 200 ημερών, που χωρίζεται σε δυο φάσεις. Η πρώτη περιλαμβάνει τους στόχους, τις ενέργειες και τα μετρήσιμα αποτελέσματα, ενώ η δεύτερη τις δράσεις, τις πρωτοβουλίες και τον απολογισμό.
Οι άξονες του σχεδίου είναι η ενημέρωση, η συμμετοχή και τα αποτελέσματα, που θα είναι μετρήσιμα ανά στόχο με αντίστροφη μέτρηση και με εβδομαδιαίο χρονικό ορίζοντα. Το σχέδιο της πρώτης φάσης περιλαμβάνει, πέρα από την σημερινή συνέντευξη Τύπου, ένα Launching στις 12 ή στις 27 Ιανουαρίου στη Λέσχη του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ στο Πασαλιμάνι και εν συνεχεία δυο ΤΕΡΑΣΤΙΑ γεγονότα. Πρώτα απ' όλα, τον Φεβρουάριο θα διεξαχθεί ένα μεγάλο φιλικό παιχνίδι ανάμεσα σε αστέρια του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και αστέρια του παγκοσμίου ποδοσφαίρου στο Φάληρο (εν ενεργεία όλοι τους...) και παράλληλα θα γίνει ένα τεράστιο πάρτι στα γενέθλια του συλλόγου στις 10 Μαρτίου στο ΣΕΦ. Μπορεί να αντιληφθεί ο καθένας το τι θα γίνει και τι έσοδα θα προκύψουν από χορηγίες, εισιτήρια και όχι μόνο (θα γίνουν ακόμα τηλεμαραθώνιοι και ακόμα θα συνεισφέρουν οι φίλοι του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ με κουπόνια και sms).
Άλλες κινήσεις που θα γίνουν...
Αναφορικά με τα μηνύματα, θα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες. Τα λευκά μηνύματα, τα οποία θα κοστίζουν ένα ευρώ, τα ερυθρόλευκα που θα κοστίζουν πέντε ευρώ και τα κόκκινα που θα κοστίζουν δέκα ευρώ. Με ένα απλό μήνυμα, τα χρήματα θα πηγαίνουν στον Ερασιτέχνη, ο οποίος θα βρει τον τρόπο να έρθει σε επικοινωνία με τα εκατομμύρια των ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ. Είπαμε, υπάρχει όρεξη και μεράκι για να προχωρήσει όλο αυτό το σχέδιο και να βγει ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ από το τέλμα...
Όσον αφορά τις ομάδες δράσης, αυτές είναι οι εξής: ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΜΜΕ, φίλαθλος κόσμος και Red THINK TANK. Με τη σειρά τους, οι χορηγοί θα απολαμβάνουν: 1. Σημαντικά δικαιώματα και ειδικά προνόμια, 2. προβολή στο γήπεδο, 3. έκθεση στα Μέσα, 4. παροχές φιλοξενίας και 5. δίκτυο σχέσεων.
Εν κατακλείδι...
Καταλήγοντας, ο κύριος Καραχάλιος έθεσε το ρητορικό ερώτημα: «Μπορούμε;»... «Ναι, μπορούμε!». Τα συμπεράσματα δικά σας...