Το νέο αριστούργημα της «σκουντερία» έχει την κωδική ονομασία «F150», με αφορμή τα 150 χρόνια, που συμπληρώνονται φέτος από την ένωση της Ιταλίας. Στο κάτω μέρος της πίσω αεροτομής μάλιστα θα βρίσκεται και η ιταλική σημαία.
Η «F150» με μια πρώτη ματιά μοιάζει πάρα πολύ με το περσινό μονοθέσιο, ωστόσο υπάρχουν πολλές διαφορές, καθώς το μέγεθός της έχει αυξηθεί κι αυτό γιατί χρειάστηκε χώρος για την τοποθέτηση του συστήματος KERS, που επανήλθε στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Εντελώς νέο είναι και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου της «σκουντερία», καθώς η απαγόρευση των διπλών διαχυτών αλλά και του F-duct ανάγκασε την ομάδα να σχεδιάσει εκ νέου την «ουρά» της Φεράρι.
Η «F150» με μια πρώτη ματιά μοιάζει πάρα πολύ με το περσινό μονοθέσιο, ωστόσο υπάρχουν πολλές διαφορές, καθώς το μέγεθός της έχει αυξηθεί κι αυτό γιατί χρειάστηκε χώρος για την τοποθέτηση του συστήματος KERS, που επανήλθε στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Εντελώς νέο είναι και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου της «σκουντερία», καθώς η απαγόρευση των διπλών διαχυτών αλλά και του F-duct ανάγκασε την ομάδα να σχεδιάσει εκ νέου την «ουρά» της Φεράρι.