Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

ΕΡΤΣΕΓΚ: ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ

Ο Ζόραν 'Ερτσεγκ, ο οποίος πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση στην εκτός έδρας νίκη του Ολυμπιακού επί της Φενερμπαχτσέ/Ούλκερ, σε δηλώσεις του στην εφημερίδα «Sportday», διαβεβαιώνει ότι έχει δώσει πολλά ακόμη στους «ερυθρόλευκους».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στην εφημερίδα…

Για την αγωνιστική βελτίωσή του:

«Ήταν η καλύτερη εμφάνιση στην καριέρα μου στην Ευρωλίγκα. Μόνο από τους αριθμούς φαίνεται αυτό. Πάντα πίστευα στον εαυτό μου. Ακόμα και το καλοκαίρι που τίποτα δεν ήταν σίγουρο.

Ήξερα πως μπορεί αν μην παίξω στον Ολυμπιακό. Ήλπιζα όμως σε μια ευκαιρία. Ο κόουτς μου είπε πως θα την έχω. Ήξερα λοιπόν τι πρέπει να κάνω.

Ήξερα πως πρέπει να δουλέψω σκληρά. Όντως πήρα την ευκαιρία, αλλά ακόμα είμαι στην αρχή. Δεν μου φτάνει αυτό. Έχω πολλά να δώσω ακόμη».

Για την εμφατική νίκη του Ολυμπιακού στην Κωνσταντινούπολη:

«Όμως δεν πρέπει να μιλάμε για μένα, αλλά για την ομάδα. Κάναμε μεγάλη εμφάνιση στην Τουρκία. Ποτέ δεν φοβηθήκαμε, ακόμα και όταν χάναμε με 12 πόντους. Πήραμε την εκτός έδρας νίκη που χρειαζόμασταν και μαζί το πλεονέκτημα έδρας».

Για το πλεονέκτημα έδρας στις προσεχείς αναμετρήσεις με τη Σιένα, στα προημιτελικά της Ευρωλίγκας:

«Είναι ένα αβαντάζ αλλά δεν φτάνει. Η Σιένα είναι καλή ομάδα. Νομίζω πως τα πάντα θα κριθούν στα δύο πρώτα ματς.

Αν νικήσουμε και κάνουμε το 2-0 όλα θα γίνουν πιο εύκολα. Εκεί θα έχουμε πίεση και ελπίζουμε το πλεονέκτημα να μην γίνει μειονέκτημα».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :