Ο Ολυμπιακός εξασφάλισε την είσοδο του στα πλέι οφ του πρωταθλήματος της Α1 ανδρών μετά από τη νίκη του με 3-0 σετ επί του Πανελληνίου στην Κυψέλη. Η ομάδα του Πειραιά που είναι πλέον 2η ήταν σοβαρή σ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα της 21ης ημέρας της διοργάνωσης και κέρδισε δύσκολα παίρνοντας μια θέση στην τετράδα.Στην ερχόμενη αγωνιστική υποδέχεται τον Παναθηναϊκό στο Ρέντη και θέλει νίκη κυρίως για λόγους γοήτρου. Οι «ερυθρόλευκοι» δεν ξεκίνησαν καλά αλλά σύντομα βρήκαν ρυθμό ενώ στο δεύτερο σετ επέτρεψαν στον Πανελλήνιο να ελπίζει όταν ισοφάρισε σε 20-20 αλλά στη συνέχεια βρήκαν το δρόμο προς την κατάκτηση του σετ.
Τα σετ: 23-25, 23-25, 20-25.

