Ο Τάσος Μητρόπουλος είχε «ζεστή» συνομιλία με τον Μίλος Σέστιτς, η οποία έλαβε χώρα στ' αποδυτήρια του «Γ. Καραϊσκάκης» λίγη ώρα πριν την έναρξη του φιλικού του Ολυμπιακού με τον Ερυθρό Αστέρα.Ο «Τάσακας» υπήρξε συμπαίκτης με τον Σέρβο κι είχαν πολλά να θυμηθούν από την κοινή τους παρουσία στον Ολυμπιακό.
«Μια χαρά είσαι παικταρά μου!», φέρεται να του είπε ο Μητρόπουλος, ενώ στην παρέα μπήκε και ο Νίκος Βαμβακούλας που είχε διάθεση για αρκετή πλάκα κυρίως με τον Σέρβο παικταρά.

