Ο Γιάννης Καλμαζίδης φάνηκε ευχαριστημένος από την απόδοση των παικτών του και φυσικά από τη νίκη που έδωσε στον Ολυμπιακό το δικαίωμα να συμμετάσχει στα πλέι οφ του πρωταθλήματος της Α1 ανδρών βόλεϊ.Ο έμπειρος τεχνικός τόνισε μετά από το τέλος του ματς πως στο ματς με τον ΠΑΟ θα κριθεί η τελική θέση του Θρύλου και φυσικά θέλει νίκη:
«Έχουμε κάποια προβλήματα με τραυματισμούςβδειξαν για ακόμη μία φορά ότι μπορούν να βοηθήσουν. Το σημαντικό είναι ότι θα συμμετάσχουμε στην τελική φάση του πρωταθλήματος. Το παιχνίδι της τελευταίας αγωνιστικής με τον Παναθηναϊκό θα κρίνει απλά τη τελική κατάταξη».

