Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

ΣΑΝΤΟΣ: ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΣΟ-ΜΗΔΕΝ!


Κατά την αναχώρηση της εθνικής ομάδας για το ματς με την Μάλτα για τα προκριματικά του Euro 2012 ο Φερνάντο Σάντος, στάθηκε στην αναγκαιότητα της νίκης έστω και με… μισό-μηδέν.

Ο ομοσπονδιακός προπονητής είπε:

«Το κλίμα είναι εξαιρετικό για άλλη μια φορά. Συνεχίζουμε κανονικά είναι ένα δύσκολο παιχνίδι αλλά πιστεύω ότι θα το κερδίσουμε και θα κάνουμε ένα σημαντικό βήμα για την πρόκριση. Αυτό που θέλουμε είναι η νίκη κι όχι σε πιο λεπτό θα μπει το γκολ. Θεωρητικά είμαστε φαβορί αλλά πρέπει να το δείξουμε στον αγωνιστικό χώρο. Αν έχουμε οργάνωση, το παιχνίδι μας είναι αυτό που θα κάνει την διαφορά. Εγω την νίκη θέλω . Φυσικά όσα περισσότερα γκολ βάλουμε το καλύτερο για εμάς. Για μένα όμως το μισό - μηδέν μου αρκεί. Είναι ένα από τα πιο σημαντικά ματς και από κει και πέρα, αν έρθει η νίκη σκεφτόμαστε τα υπόλοιπα παιχνίδια. Είναι δύσκολα τα παιχνιδια με την Μάλτα γιατί όλες οι ομάδες έχουν κίνητρο. Θα κατέβει χωρίς κανέναν άγχος και έχει 3-4 ποδοσφαιριστές πολύ καλούς».

Ο πρόεδρος της ΕΠΟ Σοφοκλής Πιλάβιος επέλεξε να απαντήσει αποκλειστικά για την εθνική ομάδα και για κανένα άλλο θέμα της ποδοσφαιρικής επικαιρότητας :

«Να στηρίξουμε με όλη την θετική ενέργεια την εθνική ομάδα που είναι Νο 10 στον κόσμο γιατί ξέρετε κι εσείς ότι δεν υπάρχει κάτι στην χώρα μας που να κατέχει την 10η θέση στον κόσμο. Στα παιδιά είδα ένα πολύ καλό κλίμα. Πάμε να κερδίσουμε και να προχωρήσουμε».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :