
Ο τεχνικός του Ολυμπιακού, Γιάννης Καλμαζίδης, τόνισε σε δηλώσεις του ότι παρά τα όποια προβλήματα που είχε η ομάδα του στο ματς με τον Πανελλήνιο, όσοι έπαιξαν ανταποκρίθηκαν πλήρως στις απαιτήσεις του αγώνα:
"Εχουμε κάποια προβλήματα με τραυματισμούς αλλά πρέπει να πάρουν χρόνο συμμετοχής και οι υπόλοιποι παίκτες. Μάλιστα, έδειξαν για ακόμη μία φορά ότι μπορούν να βοηθήσουν.
Το σημαντικό είναι ότι θα συμμετάσχουμε στην τελική φάση του πρωταθλήματος. Το παιχνίδι της τελευταίας αγωνιστικής με τον Παναθηναϊκό θα κρίνει απλά τη τελική κατάταξη".

