Το πενθήμερο ρεπό του στο Λονδίνο απολαμβάνει ο Βραζιλιάνος του Ολυμπιακού, τονίζοντας ότι δεν είναι στα πλάνα του το ταξίδι στη Βραζιλία. Ο Ντουντού δεν παρέλειψε να αναφέρει πόσο καλή ήταν η μέρα (σ.σ. η χθεσινή) στο Λονδίνο.Αρχικά, αναφορικά με το πενθήμερο ρεπό έγραψε χθες στο προφίλ του ότι:
«Τίποτε καλύτερο για να φορτίσεις τις μπαταρίες. Κάθε ημέρα ανανεώνεσαι και είσαι έτοιμος για την επόμενη. Πάμε!».
Ενώ είχε επισημάνει και ότι:
«Καλό απόγευμα, πέντε ημέρες ρεπό απολαμβάνοντας την Ευρώπη. Ωραία ημέρα στο Λονδίνο»!
Για να συνεχίσει:
«Φίλοι μου, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει στα πλάνα μου η Βραζιλία. Όμως, σε περίπτωση που προκύψει κάτι να είστε σίγουροι ότι θα σας ενημερώσω άμεσα. Μία μεγάλη αγκαλιά».

