
Ο Δημήτρης Χονδροκούκης, πρωταθλητής του Ολυμπιακού, μίλησε για την ανάδειξή του ως καλύτερου αθλητή, στη μηνιαία δημοσκόπηση που διεξάγει ο ΣΕΓΑΣ, για το μήνα Μάρτιο, ευχαριστώντας τον κόσμο που του έδωσε το 87,1% των ψήφων.
Ο Δημήτρης Χονδροκούκης μίλησε για τους φετινούς στόχους του και μεταξύ άλλων επισήμανε:
«Είμαι χαρούμενος που με ψήφισε ο κόσμος κορυφαίο του μήνα. Είναι επίσης μεγάλη ικανοποίηση που βγήκα με τέτοιο μεγάλο ποσοστό, 87,1%. Η προετοιμασία μου πηγαίνει καλά και θα συνεχίσω τις προπονήσεις στον Άγιο Κοσμά, αφού παράλληλα σπουδάζω στο 3ο έτος του ΤΕΙ Πειραιά στην Πληροφορική».
Και πρόσθεσε ο Έλληνας άλτης του ύψους που έκανε ατομικό ρεκόρ στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στο Παρίσι και πήρε την 5η θέση στον τελικό:
«Είμαι σε αναζήτηση μίτινγκ στο εξωτερικό, γιατί χρειάζομαι αγώνες. Ο μεγάλος μου στόχος είναι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Κορέα. Όλη μου η προετοιμασία θα γίνει γι’ αυτή τη διοργάνωση, έτσι ο κύριος αγώνας μου θα είναι στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Από εκεί και πέρα, θα αγωνιστώ στο διασυλλογικό πρωτάθλημα για να βοηθήσω τον σύλλογό μου, τον Ολυμπιακό, και, αν χρειαστεί, θα μπω όπου με χρειαστεί ο ΣΕΓΑΣ για την Εθνική ομάδα. Πάντως, ο στόχος μου είναι να επιβεβαιώσω το όριο και να είμαι σε καλή κατάσταση το καλοκαίρι στο Νταεγού».

