Κυριακή 15 Μαΐου 2011

ΜΙΡΑΛΑΣ: ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ


Ο Κέβιν Μιραλάς δηλώνει πανέτοιμος και αποφασισμένος να κάνει μαρτύριο τη ζωή των αντίπαλων γκολκίπερ! Ο Βέλγος φορ του Θρύλου ευχαρίστησε τον Βαγγέλη Μαρινάκη για την παραμονή του και υποσχέθηκε ότι του χρόνου θα είναι ακόμη καλύτερος.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Κέβιν Μιραλάς στον «Γαύρο»:

Για την παραμονή του στον Ολυμπιακό:

«Είμαι πολύ ευτυχισμένος που θα μείνω στον Ολυμπιακό. Από την πρώτη μέρα μου άρεσε πολύ να παίζω για τον Ολυμπιακό και ήθελα να μείνω. Ευχαριστώ πολύ τον πρόεδρο και υπόσχομαι ότι θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω την ομάδα την επόμενη χρονιά να είναι ακόμη καλύτερη και να πετύχουμε τους στόχους μας».

Για τον κόσμο της ομάδας και την επόμενη σεζόν:

«Ο κόσμος μας είναι φανταστικός και μας στήριξε πολύ σε όλα τα παιχνίδια. Ήταν κοντά μας και στα εύκολα και στα δύσκολα και στο Καραϊσκάκη και μακριά από αυτό. Τους υπόσχομαι ότι θα είμαι ακόμα καλύτερος και θα προσπαθήσω να πετύχω περισσότερα από 20 γκολ. Σαν ομάδα, θέλουμε να πάρουμε ξανά το πρωτάθλημα και να πάμε πολύ καλά και στο Τσάμπιονς Λιγκ».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :