Τρίτη 3 Μαΐου 2011

ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ: ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ


Ο Ανδρέας Ανδρεάδης αρχηγός της ομάδας βόλεϊ του Ολυμπιακού, μίλησε σε ραδιοφωνική εκπομπή του «Sentra fm» για το πώς έφθασαν οι «ερυθρόλευκοι» στην κατάκτηση του «τρεμπλ», παρά τα προβλήματα, που αντιμετωπίζει ακόμη και την επόμενη ημέρα των επιτυχιών, η ομάδα.

Αρχικά ο αρχηγός του Θρύλου τόνισε:

«Πήγαμε κόντρα σε όλα τα προγνωστικά με μια νεανική ομάδα, με παίκτες που αγωνίζονται για πρώτη φορά στην Α1 και για πρώτη φορά σε τόσο υψηλό επίπεδο. Όταν ξεκινούσαμε λέγαμε να κατακτήσουμε έναν τίτλο και καταλήξαμε να πάρουμε τρεις. Μείναμε ενωμένοι δεν μοιρολατρίσαμε, δεν το βάλαμε κάτω. Τέλος καλό, όλα καλά».

Για την επόμενη ημέρα της ομάδας, ο αρχηγός των «ερυθρολεύκων» υπογράμμισε ότι όλα θα εξαρτηθούν από το τι θα γίνει στις εκλογές της 16ης Μαΐου:

«Ευελπιστούμε ότι μετά τις εκλογές θα βρεθεί ένας επιφανής επιχειρηματίας να πάρει την ομάδα, γιατί το βόλεϊ είναι επαγγελματικό, όπως το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ και να καταφέρει η ομάδα να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο και στην κορυφή».

Όσον αφορά στον ποιον τίτλο από τους τρεις ξεχωρίζει, ο Ανδρέας Ανδρεάδης δεν θέλησε να απαντήσει:

«Κάθε τίτλος είναι ιδιαίτερος. Το Σούπερ Καπ το πήραμε τον Σεπτέμβριο, οι ομάδες ήταν ανέτοιμες. Όταν κατακτήσαμε το Κύπελλο, πιστέψαμε ότι μπορούμε να πάρουμε και το πρωτάθλημα Παίξαμε με την καλύτερη ομάδα νικήσαμε 3-1 και πιστέψαμε ότι μπορούμε να πάρουμε και το πρωτάθλημα. Ήταν αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς, ήμασταν όλοι ενωμένοι και ήρθαν οι τίτλοι».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :