
Δεν κρύβεται η εκτίμηση που έχει ο Ερνέστο Βαλβέρδε στον Πάρντο γι' αυτό υπήρξε ραντεβού ανάμεσα στις δύο πλευρές φυσικά για την παραμονή του Ούρκο στον Ολυμπιακό.
Φαίνεται πως το σήριαλ με τον Ούρκο Πάρντο τελικά θα τελειώσει σύντομα. Είτε θετικά είτε αρνητικά. Ο Ερνέστο Βαλβέρδε έχει σε μεγάλη εκτίμηση τον Πάρντο και του το έδειξε την χρονιά που μας πέρασε. Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας gavros.gr τα τελευταία 24ωρα οι δύο πλευρές συναντήθηκαν με αντικείμενο την παραμονή του Ισπανού γκολκίπερ στον Ολυμπιακό.
Ο Βαλβέρδε είναι αυτός που αποφασίζει για το ρόστερ του Θρύλου αλλά στην περίπτωση του Πάρντο υπάρχει μία εξαίρεση. Τα χρήματα που είχε ζητήσει ήταν υπερβολικά και η συμπεριφορά του δεν άρεσε στον Μαρινάκη.
Φυσικά στη συνέχεια έδειξε να μπαίνει στον σωστό δρόμο και τη αλήθεια είναι ότι το κλίμα τις τελευταίες ημέρες έχει αλλάξει προς το πρόσωπο του. Έτσι, μέσα στη βδομάδα αναμένεται μία συνάντηση της διοίκησης με τον μάνατζερ του παίκτη για να γίνει μία προσπάθεια να μείνει όπως άλλωστε θέλει και ο Ερνέστο Βαλβέρδε.

