Τρίτη 3 Μαΐου 2011

«ΚΑΙΓΕΤΑΙ» ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΠΟΥΛΟΣ


Ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος μπορεί να λέει στο περιβάλλον του ότι υπογράφει σε λευκό συμβόλαιο, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια κρούση από τους «ερυθρόλευκους».

Μόνο εύκολη δεν είναι ηυπόθεσή της επιστροφής του στην ομάδα της καρδιάς του καθώς δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα τι θα γίνει με τον Ούρκο Πάρντο, ενώ ο Ερνέστο Βαλβέρδε φαίνεται ότι έχει εμπιστοσύνη και στον νεαρό, Μπάλας Μέγιερι, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε στα τελευταία ματς.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Πρωταθλητής» ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος έχει συζητήσει, με άνθρωπο του Ολυμπιακού την ενδεχόμενη επιστροφή του στο «λιμάνι», ωστόσο η κουβέντα δεν ήταν επίσημη και αυτό ακριβώς είναι που καίει τον έμπειρο τερματοφύλακα.

Όπως και να έχει ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος, ο οποίος εφόσον επιστρέψει στους «ερυθρόλευκους», θα συμπεριληφθεί στην λίστα των «club trained», είναι αποφασισμένος να περιμένει μέχρι την τελευταία στιγμή…

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :