
Ο Λιουμπομίρ Φέισα σχετικά με την επικειμένη του μεταγραφή στον Ολυμπιακό, μιλώντας σε σερβικό ΜΜΕ δεν θέλησε να κάνει κανένα σχόλιο.
Ο Σέρβος άσος προφανώς, δεν θέλησε να πει κάτι πάνω στο θέμα της μεταγραφής του πριν οριστικοποιηθεί η μετακίνησή του στο Λιμάνι και τον Θρύλο.
Συγκεκριμένα, ο νεαρός μεσοεπιθετικός της Παρτιζάν τόνισε στην «Sportski Zurnal:
«Δεν ξέρω τίποτα. Άκουσα ότι λέγεται πως ταξιδεύω για την Αθήνα, αλλά δεν υπάρχει τίποτα. Όταν και αν ολοκληρωθεί η συμφωνία, θα μπορέσουμε να μιλήσουμε για τα πάντα».

