
Η παραχώρησή του Λιούμπομιρ Φέισα από την Παρτιζάν Βελιγραδίου στον Ολυμπιακό έχει ξεσηκώσει έντονες αντιδράσεις και μεγάλη δυσαρέσκεια στις τάξεις των Σέρβων οπαδών.
Αρκεί μια ματιά στα φόρουμ και τις ιστοσελίδες της Σερβίας για να καταλάβει κανείς ότι ο κόσμος της Παρτιζάν είναι εκ διαμέτρου αντίθετος με την πώληση του Φέισα στους «ερυθρολεύκους».
Οι Σέρβοι πιστεύουν ότι είναι λάθος της διοίκησης της ομάδας να παραχωρήσει έναν παίκτη που θα μπορούσε τα επόμενα χρόνια να εξελιχθεί σε ηγέτη του συλλόγου και να αποκτήσει μεγάλη μεταπωλιτική αξία.
Θεωρούν ότι είναι η πλέον ακατάλληλη περίοδος που διάλεξαν οι ιθύνοντες της ομάδας να δώσουν τον 22χρονο αμυντικό μέσο, αφού μετά την πολύμηνη αποχή του από τους αγωνιστικούς χώρους η αξία του στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο έχει πέσει αρκετά και ο Ολυμπιακός παίρνει έναν τρομερά εξελίξιμο παίκτη με λίγα χρήματα.
Επίσης, στις ηλεκτρονικές ιστοσελίδες της Σερβίας ο κόσμος της Παρτίζαν εκφράζει την άποψή του ότι είναι απαράδεκτο η ομάδα να δίνει Σέρβους ποδοσφαιριστές και μάλιστα τόσο καλούς και να γεμίζει το ρόστερ της με κάθε λογής ξένο.
Οι αντιδράσεις των οπαδών της Παρτιζάν δείχνουν πόσο καλή περίπτωση ποδοσφαιριστή είναι ο Φέισα για τον Ολυμπιακό, με ατόφιο ταλέντο κα μεγάλες δυνατότητες να εξελιχθεί σε έναν πλήρη αμυντικό μέσο, εκτινάσσοντας σε λίγα χρόνια την τιμή του στην ποδοσφαιρική αγορά.

