Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ΚΟΥΤΣΟΘΕΟΔΩΡΟΥ: ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΡΕΚΟΡ


Ο Γιώργος Κουτσοθεοδώρου θα τρέξει στο μίτινγκ στίβου «Βενιζέλεια», στα Χανιά (11/06) για επίδοση… 10.49 στα 100μ.. Ένας τέτοιος χρόνος, κάτω από το 10.50 επί της ουσίας, θα δώσει στον σπρίντερ του Ολυμπιακού το δικαίωμα να συμμετάσχει στο «Μπρούνο Τζάουλι», που θα γίνει στη Σμύρνη (18-19 Ιουνίου).

Ο Κουτσοθεοδώρου τόνισε στο gavros.gr:

«Θα αγωνιστώ στα “Βενιζέλεια” με στόχο να τρέξω κοντά στο ατομικό ρεκόρ (σ.σ. είναι 10.49)», ο οποίος πρώτευσε στην κούρσα της «μιας ανάσας» στις 25 Μαΐου στο 1ο ελληνικό γκραν πρι, αφού κάλυψε την απόσταση σε 10.76, αλλά από τα 90μ. και μετά τερμάτισε σχεδόν σβηστός, εξαιτίας ενοχλήσεων.
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :