
Ο Γιώργος Κουτσοθεοδώρου θα τρέξει στο μίτινγκ στίβου «Βενιζέλεια», στα Χανιά (11/06) για επίδοση… 10.49 στα 100μ.. Ένας τέτοιος χρόνος, κάτω από το 10.50 επί της ουσίας, θα δώσει στον σπρίντερ του Ολυμπιακού το δικαίωμα να συμμετάσχει στο «Μπρούνο Τζάουλι», που θα γίνει στη Σμύρνη (18-19 Ιουνίου).
Ο Κουτσοθεοδώρου τόνισε στο gavros.gr:
«Θα αγωνιστώ στα “Βενιζέλεια” με στόχο να τρέξω κοντά στο ατομικό ρεκόρ (σ.σ. είναι 10.49)», ο οποίος πρώτευσε στην κούρσα της «μιας ανάσας» στις 25 Μαΐου στο 1ο ελληνικό γκραν πρι, αφού κάλυψε την απόσταση σε 10.76, αλλά από τα 90μ. και μετά τερμάτισε σχεδόν σβηστός, εξαιτίας ενοχλήσεων.

