Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΤΣΕΚΑΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ…


Η έναρξη της προετοιμασίας του Ολυμπιακού πλησιάζει, έχοντας περάσει στο δεύτερο μισό του Ιουνίου, αφού η πρώτη θα γίνει σε περίπου 2 εβδομάδες.

Για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο τα βασικά στάδια της προετοιμασίας του Θρύλου θα πραγματοποιηθούν στο Ζέεφελντ της Αυστρίας και στο Έρμελο της Ολλανδίας.

Όπως αναφέρει ο «Γαύρος» της Δευτέρας εντός των επόμενων ημερών, ένα από τα μέλη του προπονητικού επιτελείου της ομάδας του Πειραιά, κατά πάσα πιθανότητα ο Χοσέ Αντόνιο Ποθάνκο, αναμένεται να μεταβεί στην Αυστρία για να διαπιστώσει την κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα γήπεδα και να δει εάν χρειάζονται κάποια βελτίωση.

Κάτι ανάλογο θα συμβεί και για τις εγκαταστάσεις στο Έρμελο, αλλά αργότερα.
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :