Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΤΟΡΟΣΙΔΗΣ: ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΘΑ ΜΕΙΝΩ !


Χθες το μεσημέρι βρέθηκε στην ΠΕΦΟ Σίφνου ο Βασίλης Τοροσίδης, όπου έκανε τις διακοπές του και αποθεώθηκε από τους φίλους του Ολυμπιακού στο νησί.

Οι οπαδοί του Θρύλου του φώναζαν …«Τόρο, αλάνι για πάντα στο Λιμάνι», με τον διεθνή άσο να φωτογραφίζεται μαζί τους και να υπογράφει δεκάδες αυτόγραφα.

Επειδή ο κόσμος πάντως έχει την ανησυχία του, ήταν πολλοί αυτοί που ρωτούσαν τον ποδοσφαιριστή για το μέλλον του, καθώς ακούγονται πολλά και τελευταία το ενδιαφέρον της Νιουκάστλ που... ψάχνεται πολύ για τον «Τόρο» και για το οποίο ήδη σας έχουμε ενημερώσει.

Ο ίδιος απάντησε στα ερωτήματα των οπαδών απάντησε και ήταν ξεκάθαρος:

«Έχω άλλα δύο χρόνια συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό. Δεν ξέρω τίποτα, δεν έχει γίνει τίποτα, δεν έχει έρθει καμία πρόταση. Εγώ στον Ολυμπιακό θα μείνω». Μία απάντηση που χαροποίησε τους οπαδούς οι οποίοι χειροκρότησαν θερμά τον Τοροσίδη.

Από εκεί και πέρα ο διεθνής μπακ συνεχάρη τους φίλους του Θρύλου για την δουλειά που έχουν κάνει, λέγοντάς τους:

«Μπράβο, είστε πολύ οργανωμένοι. Συνεχίστε έτσι και να είστε πάντα στο πλευρό της ομάδας».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :