Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΓΚΕΤΣΕΒΙΤΣΙΟΥΣ: ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΟΠΩΣ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ


Χαρούμενος που θα αγωνίζεται τη νέα σεζόν στον Ολυμπιακό, δήλωσε στο "gazzetta.gr", ο Μαρτίντας Γκετσεβίτσιους,αποκαλύπτοντας πως προσπάθησε να τον αποτρέψει ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους!

Στην ερώτηση εάν όλα τελείωσαν, απάντησε:

«Είμαστε πολύ κοντά στο να πούμε πως είναι τελειωμένη υπόθεση.»

Στη συνέχεια ο γκαρντ της Λιέτουβος Ρίτας εξήγησε πως:

«Σε λίγες ημέρες θα είμαστε έτοιμοι να υπογράψουμε. Αυτός είναι και ο λόγος που έρχομαι στην Ελλάδα αύριο. Θα πρέπει να περάσω από ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα υπογράψω το συμβόλαιο μου. Από ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω, ο Ολυμπιακός τα έχει βρει με τη Λιέτουβος Ρίτας και τώρα εξετάζουμε το θέμα της χρονικής διάρκειας του συμβολαίου μου».

Ο 23χρονος γκαρντ δεν έχει υπογράψει ακόμη το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό, αλλά δηλώνει ιδιαίτερα ικανοποιημένος από το επόμενο βήμα στην καριέρα του, λέγοντας:

«Είμαι χαρούμενος που θα παίξω σε μια τόσο μεγάλη ομάδα με μεγάλες διακρίσεις στην Ευρωλίγκα και υψηλούς στόχους. Ο Ολυμπιακός είναι η μεγάλη μου ευκαιρία για να περάσω στο επόμενο επίπεδο».

Κάποια συζήτηση πάνω στο αγωνιστικό κομμάτι, δεν έχει κάνει με τον Ντούσαν Ίβκοβιτς, αλλά όπως εξήγησε:

«Αυτό που μου αρέσει να κάνω είναι να σουτάρω τρίποντα και να παίζω πολύ με το πικ εντ ρόλ. Δεν ξέρω τι θέλει ο κόουτς από εμένα γιατί δεν έχουμε μιλήσει».

Ο Μαρτίνας Γκετσεβίτσιους, φαίνεται πως μίλησε με αρκετούς συμπατριώτες του πριν πάρει την απόφαση να δεχτεί την πρόταση των Κυπελλούχων Ελλάδος.

«Μίλησα με τον Λίνας Κλέιζα, τον Εουρέλιους Ζουκάουσκας και τον Άρβιντας Ματσιγιάουσκας, οι οποίοι έχουν παίξει στον Ολυμπιακό και μου είπαν και οι τρεις τα καλύτερα την ομάδα και την οργάνωση της. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για τη νέα προοπτική της καριέρας μου.»

Όμως ο 23χρονος γκαρντ δεν άκουσε μόνο καλά λόγια για την ομάδα του Πειραιά. Και αυτό γιατί μίλησε και με τον Σαρούνας Γιασικεβίτσιους, ο οποίος όταν πληροφορήθηκε την απόφαση του να πει το «ναι» στον Ολυμπιακό του είπε...

«Που πας ρε; Ο Ολυμπιακός συνέχεια χάνει. Γιατί επέλεξες να πας εκεί;».

«O Ολυμπιακός μου έκανε προσφορά, όχι ο Παναθηναϊκός»

Σε ερώτηση που του τέθηκε για το εάν γνωρίζει για τα όσα έχει πει κατά καιρούς γι' αυτόν ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς και για το πόσο καλή είναι η άποψη του Σέρβου κόουτς του Παναθηναϊκού για εκείνον, απάντησε:

«O Ολυμπιακός μου έκανε προσφορά, όχι ο Παναθηναϊκός, οπότε δεν θέλω να σχολιάσω κάτι πάνω σε αυτό το θέμα».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :