
Οι Έφηβοι αναμένεται να πραγματοποιήσουν την πρώτη τους συγκέντρωση για φέτος την προσεχή Δευτέρα, την ίδια ημέρα που θα φύγουν οι Νέοι για το Πήλιο, όπου θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας, την ίδια ημέρα.
Οι άνθρωποι της ακαδημίας του Ολυμπιακού ήδη έχουν αρχίσει να ενημερώνουν τους παίκτες που θα απαρτίζουν το φετινό τμήμα κάτω των 17 ετών, για την πρώτη προπόνηση που θα λάβει χώρα στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Ρέντη, υπό τις οδηγίες του τεχνικού Δημήτρη Τερεζόπουλου.

