Ο Μάρκο Πάντελιτς προέβη στην αποκάλυψη πως δέχθηκε τηλεφώνημα από τον Ντέγιαν Στάνκοβιτς προκειμένου να αποσπάσει πληροφορίες για τον Ολυμπιακό.
Τη στενή φιλία, αλλά και την κουμπαριά που τον συνδέει με τον επιθετικό του Ολυμπιακού εκμεταλλεύτηκε ο 32χρονος μέσος των «νερατζούρι», μην χάνοντας έτσι την ευκαιρία να του τηλεφωνήσει ενόψει της σημερινής φιλικής αναμέτρησης των δυο ομάδων στο «Σταντ Ντε Τζενέβ».
Αρχικά ο Πάντελιτς κατά την αναχώρηση του Ολυμπιακού για την πόλη της Ελβετίας τόνισε:
«Επικοινώνησε μαζί μου ο κουμπάρος μου. Ο Ντέγιαν (Στάνκοβιτς) ήθελε να μάθει σε τι κατάσταση βρίσκεται ο Ολυμπιακός. Του είπα πως είμαστε σε καλή κατάσταση, ότι έχουμε καλή ομάδα και ότι προσπαθούμε να προετοιμαστούμε όσο γίνεται καλύτερα ενόψει του Τσάμπιονς Λιγκ».
Για να συμπληρώσει αποκαλύπτοντας πως ο Στάνκοβιτς μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τους πρωταθλητές:
«Μου είπε ότι όλοι στην Ίντερ γνωρίζουν πολλά πράγματα για τον Ολυμπιακό. Ότι είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα τα τελευταία 15 χρόνια και ότι υπολογίζουν πολύ Ιταλοί το φιλικό της Γενεύης».
O Στάνκοβιτς μάλιστα δεν παρέλειψε να στείλει και «απειλητικό» μήνυμα στον καλό του φίλο, υπολογίζοντας ωστόσο χωρίς τον υψηλό πυρετό που ανέβασε τις επόμενες ώρες και θα του στοιχίσει τη συμμετοχή του στην αναμέτρηση.
Ο Πάντελιτς κατέληξε λέγοντας:
«Θα σε νικήσω μου είπε. Και του είπα ότι εμείς θα τους νικήσουμε. Και ότι δεν φοβόμαστε την Ίντερ. Γενικά, πάντως, μου είπε ότι υπολογίζουν το φιλικό, αν και ξέρει ότι θα έχουν κάποιες απουσίες».

