Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

FORMULA 1 ΒΕΛΓΙΟ: ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΟΥ ΣΠΑ


Επιστροφή στη δράση …για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1, το οποίο συνεχίζεται μετά την καλοκαιρινή διακοπή με έναν από τους πιο παλιούς και ιδιαίτερους αγώνες του το γκραν πρι του Βελγίου στο Σπα.

Ύστερα από μερικές εβδομάδες διακοπών, ο κόσμος της Formula 1, επέστρεψε στη δουλειά. Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα συνεχίζεται με το θρυλικό γκραν πρι του Βελγίου στην ιστορική πίστα του Spa – Francorchamps.

Οι διακοπές, σύμφωνα με τους κανονισμούς, ήταν υποχρεωτικές για όλους καθώς τα εργοστάσια των ομάδων έμειναν κλειστά για δύο εβδομάδες και μόνο τη Δευτέρα 22/8 ξαναλειτούργησαν. Έτσι, κανείς δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί όλο το διάστημα που μεσολάβησε από τον προηγούμενο αγώνα, (στην Ουγγαρία), για να βελτιώσει το μονοθέσιό του.

Οι αγώνες στο Σπα ξεκινούν από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Η πίστα σχεδιάστηκε το 1920 από τους Ζουλ Ντε Διρ και Χένρι Λανγκλέ Βαν Όφεμ χρησιμοποιώντας τους δημόσιους δρόμους μεταξύ των πόλεων του Βελγίου: Φρανκοσάμπς, το Μαλμεντί και το Στάβελοτ . Ο πρώτος αγώνας Formula 1 σε αυτή την πίστα των 14,120 χιλιομέτρων μέσα στο δάσος των Αρδεννών έγινε το 1950.

Το ανασχεδιασμένο Spa έκανε την εμφάνισή του για πρώτη φορά το 1983 και από το 1985 είναι ο μοναδικός προορισμός της Formula 1 στο Βέλγιο. Η νέα διαδρομή των 7 χιλιομέτρων κράτησε τo χαρακτήρα της αρχικής. Τα βασικά στοιχεία της διαδρομής παρέμειναν ζωντανά κάνοντας το Σπα την πιο απαιτητική πίστα αλλά και τον αγαπημένο προορισμό των οδηγών. Ένα άλλο στοιχείο που κάνει μοναδικό τον αγώνα είναι ο απρόβλεπτος καιρός. Αυτό σε συνδυασμό με το μεγάλο μήκος της διαδρομής δημιουργεί προβλήματα στους οδηγούς καθώς μπορούν να αντιμετωπίσουν διαφορετικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του γύρου. Η πίστα μπορεί να είναι βρεγμένη σε ένα κομμάτι της ενώ σε κάποιο άλλο να είναι τελείως στεγνή, έτσι η προσεκτική επιλογή του set-up για τον αγώνα είναι ένα πολύ σημαντικό σημείο.

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ…

19 στροφές χαρακτηρίζουν την πίστα και κάθε μία από αυτές χρειάζεται μοναδική προσέγγιση.

9 από αυτές να είναι δεξιές και οι υπόλοιπες 10 αριστερές. Από το σύνολο της διαδρομής δύο στροφές είναι αυτές που ξεχωρίζουν, η ανηφορική Ον Ρουζ στην αρχή του γύρου και η Μπλανσιμόντ με τη διπλή κορυφή.

3,5 αρνητικά g δέχονται οι οδηγοί καθώς ανηφορίζουν με 300 χλμ/ώρα το λόφο της Ον Ρουζ. Αυτό είναι το μοναδικό σημείο σε όλο το πρωτάθλημα που συμβαίνει αυτό.

237 χλμ είναι η μέση ωριαία ταχύτητα του γύρου.

70% του γύρου οι πιλότοι είναι με το γκάζι κολλημένο στο πάτωμα.

320 χλμ/ώρα είναι η ταχύτητα, «που γράφουν» τα μονοθέσια στη μεγάλη ευθεία Κίμελ προτού πέσουν στα φρένα για τη Λε Κομπ. 24’’ και 1,8 χιλιόμετρα από τη στροφή Λα Σόρς ως την Λε Κομπς οι κινητήρες δουλεύουν στο όριο, με δυσκολότερο σημείο για τη λειτουργία τους το πέρασμα από την Ον Ρουζ.

Η ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ:

1ος Σ.Φέτελ (Red Bull – Renault) 1:48.298
2ος Λ.Χάμιλτον (McLaren Mercedes) +0,432”
3ος M.Βέμπερ (Red Bull – Renault) +1,078”
4ος Φ.Μάσα (Ferrari) +1,958”
5ος N.Ρόζμπεργκ (Mercedes GP) +2,254”
6ος Τζ. Αλγκουεσουάρι (Toro Rosso) +2,475”
7ος Μπ.Σένα (Lotus Renault) +2,823”
8ος Φ.Αλόνσο (Ferrari) +2,953”
9ος Σ.Πέρεζ (Sauber – Ferrari) +3,076”
10ος Β.Πετρόβ (Lotus Renault) +4,005”
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :