
Εδώ και μερικές ώρες η επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ Ολυμπιακός έχει μπει σε νέα ψηφιακή εποχή.
Η «ερυθρόλευκη» σελίδα στο διαδίκτυο άλλαξε μορφή, έχοντας γίνει πιο ελκυστική για τους χρήστες της, δείχνοντας πως η ομάδα του Πειραιά κινείται σε υψηλό επίπεδο, σε όλους τους τομείς και όχι μόνο στο αγωνιστικό κομμάτι.
Από το βράδυ της Τετάρτης (24/8), η ΠΑΕ Ολυμπιακός επεκτάθηκε και σε μία ακόμα ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, μιας και μετά τη δημιουργία προφίλ στο «facebook», το οποίο αριθμεί περίπου 30.000 «μέλη», δημιουργήθηκε σελίδα και στο «twitter».