Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΖΟΡΝΤΑΝ ΑΓΙΟΥ: ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ 100% ΕΤΟΙΜΟΣ


Το μεγάλο αστέρι της Μαρσέιγ, Αντρέ Αγιού, όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει, τέθηκε εκτός της αναμέτρησης με τον Θρύλο στο «Γ. Καραϊσκάκης», αλλά ο αδερφός του, Τζόρνταν, αναμένεται να ταξιδέψει με την αποστολή των Μασσαλών.

Ο 19χρονος Γκανέζος επιθετικός ξεκαθάρισε με δηλώσεις του, πως είναι έτοιμος να επιστρέψει στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της γαλλικής ομάδας, ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Είμαι έτοιμος. Αν συμπεριληφθώ στην αποστολή ή όχι είναι θέμα του προπονητή μου. Εγώ πάντως είμαι σχεδόν 100% έτοιμος. Αγωνίζομαι σε μια μεγάλη ομάδα και είμαι χαρούμενος γι’ αυτό. Δεν θα πω ψέματα, θέλω περισσότερο χρόνο συμμετοχής, όμως είναι στο χέρι μου να τον αποκτήσω».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :