Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

ΝΤΙΟΓΚΟ: ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ!


Ο Λουίς Ντιόγκο εξέφρασε στον συμπατριώτη του και πρώην συμπαίκτη του στους Πειραιώτες, Ντουντού Σεαρένσε την πεποίθηση πως μόνο στον Ολυμπιακό θα ξαναβρεί τον εαυτό του.

Καθώς υπήρξαν συμπαίκτες στον Ολυμπιακό, έστω και αν ο ένας να αγωνίζεται στη Σάντος και ο δεύτερος στην Ατλέτικο Μινέιρο, αυτό όμως δεν τους εμποδίζει από το να έχουν επικοινωνία και να ανταλλάζουν απόψεις σχετικά με το ποδόσφαιρο.

Ο λόγος για τους Ντιόγκο και Ντουντού, οι οποίοι συνεχίζουν να μιλούν σαν καλοί φίλοι και μάλιστα ο ένας εκμυστηρεύεται στον άλλο τους προβληματισμούς του.

Όπως αποκάλυψε μάλιστα ο δεύτερος στον «Πρωταθλητή», ο Ντιόγκο θεωρεί πως μόνο στον Ολυμπιακό θα μπορέσει να αναγεννηθεί αγωνιστικά:

«Μου έχουν λείψει η Ελλάδα και ο Ολυμπιακός. Εδώ είμαι με την οικογένεια μου και είμαι ευτυχισμένος αλλά δεν έχω καταφέρει να παίξω ακόμα όπως μπορώ. Πιστεύω ότι θα ξαναβρώ τον εαυτό μου αν επιστρέψω στην Ελλάδα και δουλέψω ξανά με τον Ερνέστο Βαλβέρδε», τόνισε χαρακτηριστικά ο Ντιόγκο στον Ντουντού, δείχνοντας πόσο πολύ θέλει να επιστρέψει στον Πειραιά.
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :