Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

ΔΡΑΚΟΥ: ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ


Η Νόρα Δράκου μίλησε στο sday.gr για την εμπειρία από την συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, αλλά και το σίριαλ της μεταγραφής της.

Στις κορυφαίες κολυμβήτριες του κόσμου ανήκει πλέον η 19χρονη κολυμβήτρια. Αυτό το απέδειξε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Σαγκάη, όταν έκανε την καλύτερη εμφάνιση από όλη την ελληνική ομάδα στα αγωνίσματα της πισίνας και έχασε για λίγα εκατοστά του δευτερολέπτου την είσοδό της στον τελικό. Αποκορύφωμα των εμφανίσεών στην κινέζικη πόλη η κατάρριψη του πανελλήνιου ρεκόρ της Νέρι Νιαγκουάρα στα 50 μέτρα ελεύθερο μετά από επτά χρόνια.

Αρχικά η κολυμβήτρια του Ολυμπιακού τόνισε:

«Η χρονιά για μένα ήταν πάρα πολύ καλή. Κύλησε πολύ ομαλά χωρίς τραυματισμούς και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη από τους χρόνους και τις επιδόσεις μου. Βέβαια έχω μια γλυκόπικρη γεύση από το 100αρι, το οποίο δεν μου βγήκε όπως θα ήθελα και το είχα δουλέψει πολύ μέσα στη χρονιά. Αλλά σε γενικές γραμμές το σημαντικό για μένα είναι ότι βελτιώνομαι και βρίσκομαι σταθερά μέσα στις κορυφαίες αθλήτριες του κόσμου. Το Παγκόσμιο ήταν για μένα μία μοναδική εμπειρία. Το να αγωνίζομαι δίπλα σε τόσο μεγάλες αθλήτριες ήταν ανεπανάληπτο συναίσθημα. Έζησα κάτι το οποίο ονειρευόμουν από μικρή».

Η Πατρινή πρωταθλήτρια εδώ και δύο βδομάδες έχει επιστρέψει στις προπονήσεις, προκειμένου να προετοιμαστεί για την επόμενη μεγάλη πρόκληση της καριέρας της. Τους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου.

«Φέτος θα είναι μία πολύ δύσκολη χρονιά. Αυτή τη στιγμή χρειάζομαι ακόμα πολύ δουλειά για να βρεθώ σε καλή φυσική κατάσταση. Πρώτος στόχος μου είναι το Πανευρωπαϊκό 25αρας πισίνας που θα γίνει το Δεκέμβριο στην Πολωνία. Είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για τους Ολυμπιακούς. Θέλω καταρχήν να πάει καλά η χρονιά και να έχω την υγειά μου. Θα βάλω το κεφάλι κάτω και θα δουλέψω πολύ σκληρά. Μακάρι να έχω την ίδια εξέλιξη με το Παγκόσμιο και γιατί όχι ακόμα καλύτερη».

Με τέτοιες επιτυχίες είναι φυσικό επόμενο κάθε σύλλογος να θέλει να την εντάξει στο δυναμικό του. Η Δράκου αποτελεί «μήλον της Έριδος» κυρίως ανάμεσα σε δύο συλλόγους, τον Ν.Ο. Πατρών και τον Ολυμπιακό, με τα χρώματα του οποίου αγωνιζόταν την περασμένη σεζόν ως δανεική.

«Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε συζητήσεις με Εθνικό, Ολυμπιακό και ΝΟΠ. Από την αχαϊκή ομάδα έχει γίνει πολύ καλή δουλειά τα τελευταία χρόνια και επιδίωξη μου είναι να γυρίσω, γιατί με βολεύει το γεγονός ότι ο προπονητής μου ανήκει στο συγκεκριμένο σύλλογο. Στην Πάτρα κοιτάνε να καλύψουν με χορηγούς τις απαιτήσεις μου, γιατί είναι μικρή ομάδα και δεν υπάρχουν αρκετά χρήματα. Από κει και πέρα ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα και θα ήθελα να συνεχίσω να αγωνίζομαι με το “ερυθρόλευκο” σκουφάκι. Όλα εξαρτώνται από τον τρόπο που θα χειριστούν το δικό μου θέμα οι άνθρωποι του Ερασιτέχνη, με τους οποίους θα μιλήσω τις επόμενες μέρες».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :