Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

FORMULA 1 ΙΤΑΛΙΑ: Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΤΖΑ *BINTEO*


Το ευρωπαϊκό κομμάτι της σεζόν για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1 του 2011 ολοκληρώνει ένας αγώνας σύμβολο. Η 13η διοργάνωση (το Ιταλικό γκραν πρι) γίνεται στην πίστα της Μόντζα.

Όπως αποκαλούν τη Μόντζα …ο «Ναός της ταχύτητας», επειδή τα μονοθέσια κινούνται πιο γρήγορα από ότι σε άλλες πίστες, φιλοξενεί το Ιταλικό γκραν πρι από την αρχή, με λίγες εξαιρέσεις, του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1.

Η ιταλική πίστα βρίσκεται λίγο έξω από το Μιλάνο στη πόλη Μόντζα, μέσα σε ένα πάρκο με ψηλή και πυκνή βλάστηση. Η πίστα κατασκευάστηκε το 1922 και χρηματοδοτήθηκε από την αυτοκινητιστική λέσχη του Μιλάνου. Η σύγχρονη εκδοχή της διαφέρει από την αρχική καθώς δεν χρησιμοποιούνται πλέον τα οβάλ τμήματα.
Η Μόντζα έχει συνολικό μήκος 5,793 χιλιόμετρα και τα μονοθέσια της Formula 1 πρέπει να καλύψουν 53 γύρους. Η χάραξη της πίστας είναι γνωστή για τις χαμηλές απαιτήσεις της σε κάθετη δύναμη, έχοντας 10 στροφές οι οποίες είναι κατά κύριο λόγο ανοιχτές καμπές με αποτέλεσμα τα μονοθέσια να έχουν τη δυνατότητα να αναπτύσσουν πολύ μεγάλες ταχύτητες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του onsports, οι κινητήρες κινούνται συνεχώς στο όριο κάτι το οποίο τους καταπονεί ιδιαίτερα. Έτσι οι ομάδες για να αποφύγουν τα… σπασίματα επιλέγουν νέα μοτέρ γι αυτόν τον αγώνα.

Η ΜΟΝΤΖΑ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

2 Παράμετροι έχουν τον κύριο ρόλο για τη νίκη. Ο πρώτος είναι η διαχείριση των ελαστικών της Pirelli και ο δεύτερος η χρήση του DRS σε δύο σημεία της πίστας (την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού και ανάμεσα στη δεύτερη Λέσμο και το σικέιν Ασκάρι).

2 Γόμες ελαστικών θα διαθέσει στις ομάδες η Pirelli. Τη μεσαία και τη μαλακή.

5g Είναι οι δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά την επιβράδυνση στην πρώτη στροφή.

16 Δευτερόλεπτα και 1320 μέτρα (το 73% του γύρου) οι οδηγοί κινούνται flat out.

46 Αλλαγές ταχυτήτων (περίπου) κάνουν οι οδηγοί σε κάθε γύρο.

250 Χιλιόμετρα / ώρα είναι (περίπου) η μέση ωριαία ταχύτητα του αγώνα.

320 Συμμετοχές συμπληρώνει στη Μόντζα ο Ρούμπενς Μπαρικέλο.

340 Χιλιόμετρα / ώρα υπολογίζεται πως θα είναι η τελική ταχύτητα των μονοθέσιων.


Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :