
Το δρόμο για τη Λιβαδειά φαίνεται πως παίρνει ο Πέταρ Γκρμπιτς και παράλληλα ελευθερώνει μία θέση ξένου στο ρόστερ του Ολυμπιακού, αυξάνοντας πλέον τις πιθανότητες για επιστροφή του Ντιόγκο στην ομάδα τον ερχόμενο Δεκέμβρη!
Στις τάξεις των πρωταθλητών Ελλάδος, έχει γίνει μία πρώτη κουβέντα για το θέμα του Βραζιλιάνου επιθετικού, ο οποίος δεν κατάφερε να πιάσει ούτε στη Φλαμένγκο ούτε στη Σάντος, από το καλοκαίρι του 2010 όταν και αποχώρησε από την ομάδα, μετά από το φιλικό με τη Ρόμα. Η απόδοσή του το σχεδόν ενάμιση χρόνο που βρίσκεται μακριά από τον Πειραιά, καθιστά πολύ δύσκολη την πιθανότητα να βρεθεί ομάδα να ενδιαφερθεί για την απόκτησή του, έστω και με τη μορφή δανεισμού.
Ο επικείμενος δανεισμός του Γκρμπιτς στο Λεβαδειακό την ίδια στιγμή, και η ελευθέρωση μίας θέσης στο ρόστερ της ομάδας, σε συνδυασμό με την επιθυμία του Βαλβέρδε για την ενίσχυση της γραμμής κρούσης με έναν ακόμη κυνηγό, δίνουν ακόμη περισσότερες πιθανότητες στο σενάριο επιστροφής του Ντιόγκο στην Ελλάδα το Δεκέμβρη, όταν και τελειώνει ο δανεισμός του στη Σάντος.
Ο Ισπανός ξέρει πολύ καλά τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει ο Ντιόγκο και εκτιμά ότι μπορεί να τον «αναστήσει» αγωνιστικά. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι ο 24χρονος επιθετικός έκανε την καλύτερη σεζόν της καριέρας του υπό τις οδηγίες του Βαλβέρδε και δεν αποκλείεται να του δοθεί μία δεύτερη ευκαιρία για να αναζωογονήσει την καριέρα του με τα ερυθρόλευκα.

